۰
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸

تالار هتل زاگرس اراک پلمب شد

به دلیل برگزاری مراسم پرجمعیت ترحیم در زمان ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در تالارها و رستوران‌های استان، تالار هتل زاگرس اراک پلمب شد.
به دلیل برگزاری مراسم پرجمعیت ترحیم در زمان ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در تالارها و رستوران‌های استان، تالار هتل زاگرس اراک پلمب شد.
روز گذشته خبری مبنی بر برگزاری یک مراسم ترحیم پرجمعیت در یکی از هتل‌های اراک منتشر شد، بدنبال آن تماس هایی با ایسنا از سوی مردم در اعتراض به این مسئله و عدم پیگیری تخلف علنی از مصوبات قرارگاه زیستی استان در داخل شهر اراک با این خبرگزاری برقرار شد که در ادامه بررسی ایسنا نیز نشان داد که چنین مراسمی در این محل برگزار شده که برخی تعداد مهمانان آنرا حدود 500 نفر اعلام کردند.
با توجه به اینکه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در تالارها و رستوران‌های استان را ممنوع کرده است، برگزاری چنین مراسمی با این تعداد جمعیت ابهام بزرگی را در قبال اجرایی شدن مصوبات قرارگاه ایجاد کرد و پیگیری خبرنگار ایسنا به این نتیجه رسید که رسیدگی به این تخلف که یک نمونه از اینگونه تخلفات در برخی تالارهای اراک است، در دستور کار قرار دارد و در نهایت صبح امروز هشتم مردادماه یکی از بازرسان مرکز بهداشت اراک و نماینده اداره اماکن با حضور در این هتل مراتب اجرای حکم دادستان مبنی بر پلمب تالار هتل را اجرایی کردند.
رییس مرکز بهداشت اراک در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تصمیم‌گیری ویژه برای هتل زاگرس بیان کرد: روز گذشته مراسم ترحیمی در بخش تالار هتل زاگرس ظاهرا با جمعیتی حدود ۴۰۰ نفر برگزار شده است که با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم، تخلف در این بخش صورت گرفته و با مجموعه برخورد می شود.
دکتر سعید محمددوست تصریح کرد: در نامه ارسالی از دادستانی اشاره شده است که محل برگزاری مراسم(تالار هتل زاگرس) توسط پلیس اماکن پلمب شود.
وی در خصوص رفع پلمب این مجموعه اظهار کرد: رفع پلمب نیز طبق دستور فرمانداری انجام خواهد شد چراکه طبق نامه فرمانداری اراک پلمب تا اطلاع ثانویه ادامه خواهد داشت.
محمد دوست تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی شهر اراک در مورد ویروس کرونا، بازرسان مرکز بهداشت به صورت مستمر و مداوم تمام اماکن خدمات رسان، واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگاه‌ها را تحت نظارت دارند.
به گفته محمد دوست، شهروندان می توانند در صورت مشاهده مواردی از تخلفات بهداشتی موضوع را از طریق سامانه تلفنی 190 به مسئولان اداره بهداشت اطلاع دهند.
کد مطلب: 133709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *