۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸

راهیابی انیمیشن کانون به مسابقه جشنواره قبرس

فیلم کوتاه انیمیشن «خرچنگ» تنها نماینده ایران در بخش مسابقه بین‌الملل نوزدهمین جشنواره انیمافست قبرس است.
راهیابی انیمیشن کانون به مسابقه جشنواره قبرس
فیلم کوتاه انیمیشن «خرچنگ» تنها نماینده ایران در بخش مسابقه بین‌الملل نوزدهمین جشنواره انیمافست قبرس است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی در این رقابت بین‌المللی قرار است با فیلم‌هایی از کشورهای فرانسه، مکزیک، آلمان، بلژیک، آمریکا و روسیه رقابت کند.
فیلم‌های کوتاه راه‌یافته به بخش مسابقه بین‌الملل برای دریافت جایزه هزار یورویی و جایزه بزرگ جشنواره و فیلم‌های کوتاه ملی نیز برای جایزه نقدی ۵۰۰ یورویی و جایزه بهترین فیلم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
بر این اساس انیمیشن ایرانی ۱۰ دقیقه و ۵۰ ثانیه‌ای «خرچنگ» ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ (۱۰ آگوست ۲۰۲۰ میلادی) در «سینما» یی رو باز در شهر نیکوزیا قبرس به نمایش گذاشته می‌شود.
داستان فیلم خرچنگ درباره‌ی پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه‌ دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه در آید، ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است... ت.
بر اساس این گزارش، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمافست قبرس به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم این کشور و تنها جشنواره انیمیشن قبرس امسال از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ (۹ تا ۱۲ آگوست ۲۰۲۰) در سینماهای روباز شهر نیکوزیا کشور قبرس برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این جشنواره انتخاب بهترین تولیدات انیمیشن روز جهان در حوزه فیلم‌های هنری و غیر تجاری انیمیشن و رشد آگاهی مخاطب و ارتقای توسعه فرهنگی، اجتماعی در زمینه فیلم‌سازی مستقل انیمیشن و ترویج این هنر عنوان شده است.
کد مطلب: 134340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *