۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۲

نمایشگاه آثار سوزندوزی معاصر ایران

نمایشگاه آثار سوزندوزی معاصر ایران با عنوان " نخ و نگاره" از دوشنبه 20 مرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می کند.
نمایشگاه آثار سوزندوزی معاصر ایران با عنوان " نخ و نگاره" از دوشنبه 20 مرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می کند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران در نمایشگاه پیش‌رو سعی بر آن بوده تا از طریق فراخوانی ملی، گونه‌گونی و تنوع آثار به‌ لحاظ شیوه و فن سوزن‌دوزی حفظ شود.
 همچنین با توجه به رویکردِ نمایشگاه، میزان خلاقیت مبنای انتخاب قرار گرفت تا آثار به نمایش‌درآمده فزون بر زیبایی و چشم‌نوازی آمیخته به سنت، واجد شمّ خلاقانه نیز باشد.
این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثار منتخب شرکت‌کنندگان در فراخوان، آثار اساتید برجسته سوزن‌دوزی را نیز در معرض دیدگان نهاده تا فزون بر تنوع بیشتر و کیفیت بهتر، مجالی باشد برای نکوداشت مقام فاخر این هنرمندان چیره‌دست.
 نمایشگاه آثار سوزندوزی معاصر ایران با عنوان " نخ و نگاره" توسط پژوهشکده هنر های سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شرکت آرمان رخش غزل (هیما) و فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
شایان ذکر است این نمایشگاه تا 30 مرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپاست   . 
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت 10 الی 13 و 15 الی 19 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.
کد مطلب: 134364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *