۰
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷

مسئولیت اجتماعی در هلدینگ عظام

گروه قطعات عظام در راستای مسئولیت اجتماعی نه تنها در مسیر دغدغه اش یعنی اشتغال گام برمی دارد، به تازگی 8 پروژه مدرسه سازی در مناطق محروم را آغاز کرده و بنیان گذار هلدینک عظام در این زمینه اعلام کرد: به دنبال ساخت بهترین ها هستیم
مسئولیت اجتماعی در هلدینگ عظام

گروه قطعات عظام  در راستای مسئولیت اجتماعی نه تنها در مسیر دغدغه اش یعنی اشتغال گام برمی دارد، به تازگی 8 پروژه مدرسه سازی در مناطق محروم را آغاز کرده و بنیان گذار هلدینک عظام در این زمینه اعلام کرد: به دنبال ساخت بهترین ها هستیم .

به گزارش مردم سالاری آنلاین، در چند سال اخیر با افزایش تحریم ها و کاهش ارزش پول ملی فشار اقتصادی بر زندگی مردم به ویژه در مناطق محروم سایه افکند و فرزندان آن ها با حداقل ها رشد می کنند، در حالی که استعدادهایی در بین همین فرزندان ایران زمین نهفته است که می توانند آینده ساز کشور باشد و اکنون گروه قطعات عظام در راستای مسئولیت اجتماعی نه تنها در مسیر دغدغه اش یعنی اشتغال گام برمی دارد، آستین بالا زده و وارد عرصه پروژه های مدرسه سازی در مناطق محروم هم شده است و تاکنون سه مجتمع فرهنگی آموزشی در سه استان سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان ساخته و چندین پروژه نیز در دست اجرا دارد.
 
همواره توسعه منابع انسانی مد نظر بنیان گذار هلدینگ عظام بوده است، اما در شرایط کنونی این موضوع ضرورت بیشتری پیدا کرده بود، از این رو عباس ایروانی ساخت مجتمع های در دست اموزَشی  را کلید زده، او در این باره گفت: وقتی یک مجتمع ساخته می شود علاه بر اینکه تعداد بیشتری دانش آموزش از نعمت آموزش بهره مند می شوند هزینه ها هم کاهش می یابد و حتی حذب معلمان هم راحتر خواهد بود.
بنیان گذار هلدینک عظام با اشاره به اینکه مجتمعی که در استان خوزستان ساخته شده حدودا 6 هزار متر زیربنا دارد، افزود: سرمایه گذاری های را برای بهبود اشتغال پایدار در کشورانجام داده ایم که در بلندمدت افزایش پیدا خواهد کرد و معتقد نیستیم که این سرمایه ها باید سودآوری برای ما داشته باشند اما باید در راه خدمت به مردم پایدار بمانند.
ایروانی تاکید کرد: به طور قطع اگر در راه فعالیت گروه قطعات عظام سنگ اندازی نکنند و این قوانین دست و پاگیر راه کسب و کار را نبندند به وعده خود یعنی اشتغال 15 هزار نفر در پنج سال دست خواهیم یافت و چه بسا هدف بزرگتری را محقق کنیم.
تمام سرمایه های عظام در ایران خرج می شود
مدیر گروه قطعات عظام با اشاره به اینکه یکی از نقش های شرکت ها در مسئولیت اجتماعی رشد دادن منابع انسانی است، گفت: برای تحقق این هدف نیاز به محیط های آموزشی و توسعه است که گروه عظام در این راستا اقدام کرده است.
منصور میرزایی با بیان اینکه زیرساخت دانایی و توسعه، مدرسه است، افزود: نگاه گروه قطعات عظام در این پروژه ها علاوه بر تقویت نظام آموزشی، دستگیری از قشر آسیب پذیر جامعه بوده که در نهایت به توسعه منابع انسانی ختم می شود.
او با تاکید بر اینکه گروه قطعات عظام  در همه سال های که تولید کرده و کارخانه ساخته سرمایه گذاریش را در ایران افزایش داده است، افزود: اگر مشکلات و حاشیه برای آقای ایروانی درست نکنند به طور قطع در مسیر توسعه ایران گام های بلندتری خواهد برداشت همانطوری که تاکنون تمام دغدغه اش ایران بوده و تمام سرمایه اش و حتی وام هایی که از بانک گرفته در کشور سرمایه گذاری شده است.
در بخش مسئولیت اجتماعی اولویت ما مدرسه سازی است
همچنین مدیر مسئولیت اجتماعی هلدینگ عظام با تاکید بر اینکه در بخش مسئولیت اجتماعی اولویت ما مدرسه سازی بود، افزود: در راستای تحقق این هدف با سازمان توسعه و تجهیز مدارس ارتباط برقرار کردیم و براساس اولویت های منطقه ای که آنها اعلام کردند در سه استان گلستان، خوزستان و لرستان مجموعه آموزشی برپا کردیم.
حسن زهره وند با بیان اینکه پروژه هایی را استان های مناطق محروم تعریف کرده ایم، افزود: همچنین پس از اینکه از دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان بازدید داشتیم براساس نیازهای استان ها پروژه ها را تعریف کردیم و در سایر استان ها نیز با همکاری سازمان های مربوط پرژه های را اجرا خواهیم کرد.
 
عظام  84 کلاس ساخت
کامبیز اوجانی مدیر کنترل پروژه گروه قطعات عظام  درباره دلایل ورود این شرکت به مدرسه سازی گفت: در حال حاضر هدف گروه قطعات عظام  نه تنها فراهم کردن محیط آموزشی برای دانش آموزان مناطق محروم است، بلکه به دنبال ایجاد یک حس خوب برای آنهاست که به داشتن مدرسه شان افتخار کنند.
او با بیان اینکه در حال حاضر گروه قطعات عظام  در 5 استان 8 پروژه ساخ مدرسه در دست اجرا دارد، افزود: این پروژه ها شامل 84 کلاس هست که در مناطق آق قلای آستان گلستان، الشتر استان لرستان، اهواز، مسجد سلیمان، زاهدان، خاش و سه منطقه هرمزگان در حال اجراست. همچنین  پروژه ساخت ۱۸ کلاسه رشت نیز در دست اقدام است.
 
هدفگذاری اشتغال 15 هزار نفری
خشایار حکیمی معاون منابع انسانی گروه قطعات عظام  با اشاره به اینکه حوزه مسئولیت اجتماعی در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: تجربه جهانی نشان داده که توجه به مسئولیت اجتماعی نه تنها منجر به موفقیت شرکت ها شده به پیشرفت جامعه هم کمک می کند. از این رو گروه عظام در بخش مسئولیت اجتماعی فعالیت های گسترده ای انجام داده و از آنجایی که یکی از زیر نفعان مسئولیت اجتماعی بحث اشتغال است بیشتر روی این بخش تمرکز شده است.اجرای فعالیت های هلدینگ عظام بر اساس توافق و نیاز آموزش و پرورش است ولی مناطق محروم اولویت عظام است. او با بیان اینکه در بلندمدت گروه قطعات عظام  به دنبال ایجاد اشتغالی 15 هزار نفری است، گفت: دستیابی به این هدف نه تنها به اشتغال کشور کمک می کند گامی در جهت تقویت دانش بومی کشور در حوزه قطعه سازی خواهد بود. همچنین  پروژه ساخت ۱۸ کلاسه رشت نیز در دست اقدام است.
 
 
 
 
 
کد مطلب: 135054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *