۰
پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۱

اهدای خون و ماسک؛ نذری برای سلامتی

معاون بهداد ناجا ضمن تسلیت و تعزیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از همه پیروان مکتب امام حسین (ع) برای شرکت در پویش نذر خون و ماسک دعوت کرد.
معاون بهداد ناجا ضمن تسلیت و تعزیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از همه پیروان مکتب امام حسین (ع) برای شرکت در پویش نذر خون و ماسک دعوت کرد.
به گزارش ایسنا سردار محمدرضا حسینی، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی از همه مردم درخواست کرد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در  مراسم عزاداری به ویژه رعایت فاصله ایمن و استفاده از ماسک، نسبت به سلامت خود و سایرین احساس مسئولیت کنند.
وی تصریح کرد: به یاد داشته باشیم فلسفه عزاداری های هر ساله ماه محرم و صفر، زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) و احیای امر به معروف است و امروز با توجه به مواجهه با بیماری همه گیر کرونا، عمل به دستورالعمل های بهداشتی و توصیه به یکدیگر برای رعایت این اصول، بزرگ ترین عمل معروف محسوب می شود.
سردار حسینی عنوان کرد: امسال که به اقتضای شرایط با محدودیت توزیع نذورات خوراکی مواجه هستیم، با اهدای ماسک یا سایر اقلام بهداشتی به نیازمندان و مشارکت در عمل نوع دوستانه اهدای خون می توانیم نذری برای سلامتی داشته باشیم و در حفظ سلامت هم نوعان خود سهیم باشیم.
براساس گزارش سایت پلیس، وی در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خداوند، دوران مقابله با کرونا به پایان می رسد و ما بر این بیماری غلبه خواهیم کرد، آنچه مهم است تجربه ارزشمندی است که از  همدلی ها و نوع دوستی ها در مواجهه با یک بیماری همه گیر برجای می ماند.
کد مطلب: 135372
برچسب ها: نذری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *