۰
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۱

دیدار دبیر اجرایی «اسکاپ» با صالحی

وزیر خارجه ایران در دیدار دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) بر توجه بیشتر این سازمان نسبت به جنوب غرب آسیا تأکید کرد.
 خانم هیزر معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) امروز (یکشنبه) با علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
صالحی در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه ایران در منطقه افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب کشورمان در بخش‌های انرژی، ترانزیت، خطوط آهن و بنادر آمادگی همکاری بیشتر با سازمان اسکاپ را برای توسعه و رسیدن به اهداف آن در منطقه و آسیا داریم.
وزیر امور خارجه همکاری کشورمان با این سازمان بین‌المللی را در سطح خوبی ارزیابی کرد و گفت: مناسب است این نهاد بین‌المللی در راستای انجام رسالت بین‌المللی خود به سایر حوزه‌های جغرافیایی به ویژه جنوب غرب آسیا بیش از گذشته توجه کند.
هیزر دبیر اجرایی اسکاپ نیز در این دیدار در خصوص اقدامات و وظایف سازمان مذکور توضیحاتی ارائه داد و به نقش مهمی که اسکاپ در افزایش فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و همچنین افزایش سطح زندگی کشورهای عضو ایفا کرده اشاره و از فرصت به دست آمده تشکر کرد.
کد مطلب: 13561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *