۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۴

خطر در کمین گروه‌های پرخطر

افراد پرخطر مانند سالمندان، کودکان،زنان باردار و بیماران قلبی، ریوی و کلیوی، مبتلایان به دیابت، ایدز، سرطان و نقص سیستم ایمنی، مستعد بیماری آنفلوانزا هستند و باید نسبت به آن واکسینه شوند، در این ایام که کرونا نیز جولان می دهد باید علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید امر واکسینه شدن در برابر آنفولانزا نیز جدی گرفته شود تا مراکز درمانی در پاییز و زمستان دچار بحران نشود.
افراد پرخطر مانند سالمندان، کودکان،زنان باردار و بیماران قلبی، ریوی و کلیوی، مبتلایان به دیابت، ایدز، سرطان و نقص سیستم ایمنی، مستعد بیماری آنفلوانزا هستند و باید نسبت به آن واکسینه شوند، در این ایام که کرونا نیز جولان می دهد باید علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید امر واکسینه شدن در برابر آنفولانزا نیز جدی گرفته شود تا مراکز درمانی در پاییز و زمستان دچار بحران نشود،به ویژه مازندران که تاکنون ۵۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان بستری هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس  این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
 وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۸۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند ، تصریح کرد: از این تعداد ۱۳۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
آخرین آمار کرونا در بابل
بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۶۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴بیمارجدید بستری و ۲۳ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۵۶۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
کد مطلب: 136547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *