۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰

انتخاب ارتش بعنوان پرچمدارفداکاری افتخار است

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهدای پرچم ایثار و فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش توسط فرمانده کل قوا گفت: اینکه در کشوری که خود مجموعه‌ای از جلوه‌های فداکاری است و در بین ملتی که نمونه و الگوی فداکاری در عالم است، ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری انتخاب می‌شود بسیار افتخار آمیز است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به اهدای پرچم ایثار و فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش توسط فرمانده کل قوا گفت: اینکه در کشوری که خود مجموعه‌ای از جلوه‌های فداکاری است و در بین ملتی که نمونه و الگوی فداکاری در عالم است، ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری انتخاب می‌شود بسیار افتخار آمیز است.
به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین اختتامیه هجدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح پنجشنبه در مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی برگزار شد با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: یک وجه اهمیت دوران دفاع مقدس این است که وقتی یک ملت اراده می‌کند مستقل، آقا و مقتدر باقی بماند، حتی اگر همه دنیا در مقابل او بایستند، موفق خواهد شد و ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از استقلال و آقایی خود در مقابل همه دنیای استکبار ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.
وی همچنین خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار کرد: به همه شما همرزمان عزیزم، دانشجویان جدید دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران پوشیدن لباس مقدس سربازی ارتش حزب‌الله را تبریک می‌گویم. نعمت بزرگی است که از بین میلیون‌ها جوان شما انتخاب شده‌اید که لباس جهاد و لباس دفاع از آرمان‌های شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و دفاع از ایران سربلند اسلامی را بر تن کنید.
فرمانده کل ارتش با اشاره به اهدای پرچم ایثار و فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش توسط فرمانده کل قوا تصریح کرد: لازم است مجددا از عنایات ویژه و بزرگوارانه فرماندهی معظم کل قوا به خاطر اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) به دلیل تقدیم ۱۱۸۴ شهید به انقلاب اسلامی استقلال و ایران عزیز تشکر و قدردانی نمایم.
امیر سرلشکر موسوی افزود: اینکه در کشوری که خود مجموعه‌ای از جلوه‌های فداکاری است و در بین ملتی که نمونه و الگوی فداکاری در عالم است، ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری انتخاب می‌شود بسیار افتخار آمیز است و همه ما به خاطر این جایگاه بی نظیر که در سایه اسلام و جمهوری اسلامی به دست آمده است خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم.
وی در پایان با تقدیر از برگزار کنندگان هجدهمین دوره جامعه پذیری نظامی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: درود می‌فرستیم به ارواح مطهر همه شهدا به ویژه سپهبدهای اخلاص؛ شهیدان قرنی، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و از خداوند بزرگ می‌خواهیم ما را لایق ادامه راه شهیدان قرار دهد و پیمان خود با شهدا را تکرار می‌کنیم با کلام حضرت امیر صلوات الله و سلامه علیه خطاب به مالک اشتر که فرمودند «ای مالک من و تو هر دو سربازیم و چه نیکوست که عمرمان در خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد و فردای قیامت در پیشگاه خداوند بزرگ، سپید روی و گلگون کفن محشور شویم».
کد مطلب: 136563
برچسب ها: ارتش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *