۰
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴

تکذیب واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مهدهای کودک هنوز به وزارت آموزش و پرورش واگذار نشده است.
تکذیب واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مهدهای کودک هنوز به وزارت آموزش و پرورش واگذار نشده است.
حبیب‌الله مسعودی فرید در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره وضعیت مهدهای کودک اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری مثل همیشه کلیدی و راه گشا بود و تأکید بر کارکرد آموزشی و پرورشی مهدهای کودک که همواره بسیار مهم است.
وی با تأکید بر اینکه باید یک دستگاه و یک سازمان متولی مهدهای کودک در کشور باشد، متذکر شد: اینکه یک سازمان مجوز برای مهدها صادر کند و دستگاه دیگر محتوا را، روش خوبی نیست چرا که باید صفر تا صد مهدها به یک سازمان و دستگاه سپرده شود و این فرایند می‌توانند موثر باشد.
فرید ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان بهزیستی برای تعیین تکلیف مهدهای کودک نیز گفت: کاملاً  آماده هستیم تا دوستان ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی یا هر جای دیگری از صفر تا صد امور مهدهای کودک را به یک نهاد مشخص بسپارند و به این ترتیب اختلاف نظرها برطرف خواهد شد.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تکذیب صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش مبنی بر واگذاری مهدهای کودک به این وزارتخانه گفت: در این زمینه هنوز مصوبه‌ای وجود ندارد و هنوز تکیلف واگذای این مهدها مشخص نیست و قرار است به زودی در مجلس و دولت این موضوع تعیین تکیلف شود و سازمان بهزیستی همچنان در ارتباط با صدور مجوز و نظارت بر مهدها وظفیه دارد.
کد مطلب: 136602
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *