۰
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲

سومین روز جستجو برای یافتن جوان گمشده

جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی با حضور امدادگران جمعیت هلال‌احمر و کوهنوردان در سومین روز ادامه پیدا کرد.
سومین روز جستجو برای یافتن جوان گمشده
 جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی با حضور امدادگران جمعیت هلال‌احمر و کوهنوردان در سومین روز ادامه پیدا کرد.
«معین شریفی» جوان ۳۶ ساله اهل کردکوی غروب سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه به قصد پیاده‌روی به مسیر جنگلی درازنو شهرستان کردکوی رفت و بعد از آن دیگر خبری از او نشد و تلاش نیروهای مختلف برای یافتن اثری از او تاکنون بی‌نتیجه بود.
پدر معین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۰ شب سه‌شنبه بود که همسر معین به من زنگ و گفت که معین از پیاده‌روی هنوز خانه نیامده و دلواپس شدیم. بعد از آن تنهایی به جنگل آمدم و دیدم که ماشین معین کنار جاده پارک است و خبری از خودش نیست.
وی افزود: بعد از آن به چندین نفر از آشنایان تماس گرفتم و نیروهای هلال‌احمر نیز مسئله را اطلاع دادم و از همان شب جستجو برای یافتن معین را آغاز کردیم که متأسفانه تاکنون اثری از او پیدا نکردیم.
پدر معین خاطرنشان کرد: این سومین بار بود که معین برای پیاده‌روی به این مسیر رفته بود. ماشینش را کنار خیابان در محدوده خیابانک در مسیر جنگلی درازنو پارک و بعد از آن پیاده‌روی می‌کرد. پیاده‌روی او یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول می‌کشید.
وی خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه یک نفر ساعت ۶ غروب معین را دید که در حال تعویض لباسش برای پیاده‌روی بود.
پدر معین ادامه داد: معین اهل کوهنوردی نبود اما پیاده‌روی انجام می‌داد. من در نزدیکی محلی که پیاده‌روی می‌کرد کندو عسل داشتم و پسرم نیز با جنگل منطقه آشنا بود.
وی در خصوص شخصیت پسرش، گفت: معین پسر آرامی بود و کسی با او دشمنی نداشت. البته مسائل در رابطه با این موضوع توسط مأموران نیروی انتظامی در حال بررسی است.
رئیس هیات کوهنوردی شهرستان کردکوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ساعت ۱۱ شب سه‌شنبه که موضوع گم‌شدن این جوان اطلاع داده شد، اعضای هیات کوهنوردی شهرستان به همراه امدادگران جمعیت هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند و جستجو را در شب آغاز کردند.
علی‌اصغر یعقوبی بیان کرد: طی این مدت، یال‌ها، دره‌ها و بستر رودخانه مسیر بسته تا ابتدای پارک جنگلی در دو طرف جاده جستجو شد ولی تاکنون اثری یافت نشد.
وی افزود: از ساعت ۵ صبح امروز ۷۰ نفر از کوهنوردان شهرستان را برای عملیات جستجو ساماندهی کردیم. از صبح نیروهایمان را در ابتدای جنگل مستقر کردیم تا از افراد دیگری که به‌صورت متفرقه به کوهنوردی در منطقه می‌پردازند بخواهند اگر در مسیر خود به مورد خاصی برخورد کردند آن را اطلاع دهند.
رئیس هیات کوهنوردی کردکوی با اشاره به اینکه عملیات جستجو شبانه، گفت: در اولین شب حادثه نیروها از ساعت ۱۱ شب تا صبح در جنگل مشغول جستجو بودند.
یعقوبی با اشاره به گستردگی منطقه، خاطرنشان کرد: تیم‌های مختلف در منطقه حضور دارند و عملیات همچنان ادامه دارد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان نیز در خصوص آخرین وضعیت جست‌وجو فرد مفقودشده در جنگل‌ کردکوی به خبرنگاران، گفت: تاکنون ۲۰ تیم هلال‌احمر و هیات کوهنوردی استان برای جست‌وجو به محل اعزام شده است.
سیدرحیم میرکریمی با اشاره به اینکه این نیروها از سه‌شنبه شب در حال جست‌وجو هستند، گفت: ۵ دستگاه خودروی امدادی و موتورلانس به همراه ۲ دستگاه خودروی داوطلب مردمی به منطقه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه عملیات همچنان ادامه دارد، گفت: ۷۹ نیروی نجاتگر هلال‌احمر و نیروی هیات کوهنوردی و تیم آنست در حال جست‌وجوی این مرد ۳۶ ساله هستند.
میرکریمی بیان کرد: روز گذشته از پهپاد هم برای جستجو استفاده شده بود که به دلیل وسعت پوشش جنگلی منطقه، به نتیجه‌ای دست نیافتیم.
کد مطلب: 136626
برچسب ها: حادثه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *