۰
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۶

همکاری امارات و اسرائیل در زمینه سینما

کمیته فیلم‌ ابوظبی و صندوق سینمایی رژیم صهیونیستی و مدرسه سینمای سام اشپیگل در قدس توافق‌نامه همکاری فرهنگی در زمینه سینما و تلویزیون امضا کردند.
کمیته فیلم‌ ابوظبی و صندوق سینمایی رژیم صهیونیستی و مدرسه سینمای سام اشپیگل در قدس توافق‌نامه همکاری فرهنگی در زمینه سینما و تلویزیون امضا کردند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آلمان، کمیته فیلم ابوظبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: براساس توافق جدید دو کمیته متخصص در زمینه فیلم برای همکاری در زمینه تولید محتوا تلاش می‌کنند که هدف آن تقویت فرهنگ تسامح و ایجاد تفاهم فرهنگی مشترک برای تقویت همکاری میان مردم امارات و اسرائیل است.
اخیرا امارات و بحرین توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید امضا کردند.
هانز فریکین، رئیس کمیته فیلم ابوظبی گفت: ما از این همکاری سازنده با صندوق سینمایی اسرائیل و مدرسه سینمای سام اشپیگل بسیار خرسندیم. اطمینان داریم شراکت جدید بین امارات و اسرائیل افق گسترده‌ای برای تولید محتوای سینمایی و تلویزیونی در امارات را ایجاد خواهد کرد.
لیزا شیلوخ اوزارد، رئیس اجرایی صندوق سینمای اسرائیل گفت: این توافق فرصت گرانبهایی برای همکاری است که می‌توانیم از طریق آن به ابداع و آموزش و نزدیکی با همسایگانمان در خاورمیانه دست یابیم. راه‌های زیادی برای تقویت همکاری در این سطوح وجود دارد.
این توافق همچنین شامل برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره سینمایی منطقه‌ای سالانه است که تولیدات سینمایی به ویژه پروژه‌های سینمایی مشترک را به نمایش می‌گذارد و اسرائیل و امارات به نوبت میزبانی آن را برعهده خواهند داشت.
کد مطلب: 136807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *