۰
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸
تازه وارد سايپا 5/ عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی:

خودروسازی با پرايد سنجش نمي شود

عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: اگر مردم با خودرو شاهين و ويژگي هاي آن آشنا شوند به طور قطع نگاه شان نسبت به گروه خودروسازي سايپا و حتي صنعت خودرو تغيير خواهد كرد
خودروسازی با پرايد سنجش نمي شود


عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: اگر مردم با خودرو شاهين و ويژگي هاي آن آشنا شوند به طور قطع نگاه شان نسبت به گروه خودروسازي سايپا و حتي صنعت خودرو تغيير خواهد كرد.


به گزارش سايپانيوز، یحیی فتحی درباره خودرو شاهين و اينكه اين خودرو تا چه حد مي تواند بر بازار خودرو اثر بگذارد، تصريح كرد: طي اين سال ها همواره گروه خودروسازي سايپا با خودروي پرايد مورد سنجش و ارزيابي قرار مي گرفت، حال با تولید خودرو شاهين و حذف پرايد، نگاه ها به اين شركت خودروسازي تغيير خواهد كرد.
وي ادامه داد: خودرو پرايد به دليل مشكلاتي كه داشت در بين مردم شهرت و خوشنامي نداشت و همواره عملكرد سايپا به واسطه اين خودرو زير سئوال مي رفت، ولي طراحي و توليد شاهين و خودروهاي مشابه مي تواند فرصت جديدي براي پيشرفت و توسعه گروه خودروسازي سايپا باشد.
معاون اقتصادی و توسعه رقابت مرکز ملی رقابت گفت: خودرو شاهين از نظر فناوري توسعه يافته و محصولي است كه اگر به صورت اتوماتيك توليد شود، امكان صادرات آن نیز فراهم خواهد شد.
وي با بيان اينكه طراحي و توليد محصول شاهين نشان داد كه گروه خودروسازي سايپا توانمند است و امكان توليد خودروهاي پيشرفته و مطابق با استانداردهاي روز را دارد، افزود: خودرو شاهين قابل رقابت با محصولات گذشته سايپا نيست؛ اين خودرو به جهت استانداردهاي 85 گانه و آلايندگي زيست محيطي وضعيت بسيار خوب و مطلوبي دارد و قطعا با توليد كيفي آن مردم از اين خودرو استقبال خواهند كرد.
این عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: براي اينكه تفكر و ديدگاه مردم نسبت به گروه خودروسازي سايپا تغيير كند، توصيه مي كنم كه اين مجموعه با تمام قوا نسبت به معرفي شاهين در فضاي مجازي اقدام كند.
وي تصريح كرد: اگر مردم با ويژگي هاي شاهين آشنا شوند، متوجه خواهند شد كه صنعت خودرو در مسير پيشرفت و رشد قرار گرفته است؛ سياست گذاران هم بايستي با مزاياي اين خودرو آشنا شوند تا تصوير واقعي از صنعت خودرو داشته باشند.
فتحي گفت: با طرحي خودرو شاهين، سايپا نشان داد كه مي تواند كارهاي بزرگ تري در عرصه خودرو انجام دهد.
کد مطلب: 137190
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *