۰
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۸
سیف:

آزادی مشکلی برای میزبانی لیگ برتر ندارد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی می‌گوید این ورزشگاه مشکلی برای برگزاری لیگ برتر فوتبال ندارد.
آزادی مشکلی برای میزبانی لیگ برتر ندارد
مدیر مجموعه ورزشی آزادی می‌گوید این ورزشگاه مشکلی برای برگزاری لیگ برتر فوتبال ندارد.
قدرت الله سیف در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت ورزشگاه آزادی اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی فراهم شده و هیچ مشکلی برای برگزاری این مسابقات وجود ندارد.
وی افزود: با توجه به اعلام سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش، مسابقات لیگ برتر طبق زمان اعلام شده برگزار خواهد شد مگر این‌که زمان شروع لیگ به خاطر تشدید بیماری کرونا دوباره از سوی ستاد تغییر پیدا کند.
سیف همچنین درباره افزایش اجاره بهای ورزشگاه آزادی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در فصل جدید از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هم گفت: چون در حال حاضر همه به نوعی گرفتار کرونا هستند، شرایط را به خوبی درک می‌کنیم. امسال تصمیم گرفتیم که تغییری در اجاره بهای آزادی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در نظر نگیریم و قیمت اجاره بهای آزادی برای این دو تیم همانند سال گذشته خواهد بود.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پایان افزود: تمام اقدامات لازم از قبیل نگهداری زمین چمن آزادی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و... از پایان فصل تا شروع فصل جدید به درستی انجام شده و آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال هستیم.
کد مطلب: 138701
برچسب ها: ورزشگاه آزادی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *