۰
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱

نصب برف سنج در ایستگاه بام تهران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نصب برف سنج روی بام ایستگاه 64 آتش نشانی تهران در ولنجک خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  از نصب برف سنج روی بام ایستگاه 64 آتش نشانی تهران در ولنجک خبر داد.
به گزارش ایسنا، مهدی داوری که از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم رونمایی و بهره برداری از سامانه هشدار سریع زلزله، فاز دوم سامانه پیش بینی و هشدار سیل و سامانه پیش بینی یخبندان شهر تهران شرکت کرد،  گفت: راه اندازی این سامانه‌ها گام مهمی در راستای کسب آمادگی های بیشتر برای مقابله با بحران ها و مخاطراتی مانند  زلزله، سیل و یخبندان است. 
وی با بیان اینکه آتش‌نشانی یکی از اصلی ترین بازوان مدیریت شهری در امدادرسانی به مردم است، گفت: در این شرایط آمادگی و سلامت آتش نشانان اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند و با این سامانه های هشدار هم می‌توان سرعت آماده باش آتش نشانان را افزایش داد و هم آنان را از خطرات احتمالی که ممکن است خودشان را تهدید کند، مصون داشت تا جریان امدادرسانی دچار وقفه نشود. 
داوری با بیان اینکه  132 ایستگاه آتش نشانی در شهر تهران به این سامانه ها متصل خواهند شد، گفت: آتش نشانان طبق پروتکل ها با شنیدن صدای زنگ در هر شریطی که باشند باید به سمت درهای خروجی رفته و آماده باشند که این هشدار نیز جزو همین موارد است.
داوری از نصب برف سنج روی بام ایستگاه 64 آتش نشانی تهران در ولنجک نیز خبر داد و گفت: این اقدامات برای شروع بسیار مهم است و من امیدوارم در ادامه با ارتقا این سامانه آمادگی های بیشتری از سوی اتش نشانی و دیگر دستگاه ها  و نهادها رخ بدهد. 
کد مطلب: 139357
برچسب ها: آتش‌ نشانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *