۰
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۲

رانندگان تاکسی‎ بی‌ماسک جریمه می‎شوند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد گفت: طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک توسط نیروهای گشت و بازرسی این سازمان در شهرستان آغاز شد.
رانندگان تاکسی‎ بی‌ماسک جریمه می‎شوند
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد گفت: طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک توسط نیروهای گشت و بازرسی این سازمان آغاز شد.
منصور میرطاووسی امروز ۲۰ آبان‎ماه، اظهار کرد: با توجه به شروع موج سوم کرونا و قرار گرفتن بروجرد در وضعیت قرمز، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی افزایش یافته و منبعد با تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
وی تصریح کرد: بر همین اساس دو تیم نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با استقرار روزانه در میادین اصلی، ایستگاه‌ها و خطوط مهم تاکسیرانی، تاکسیرانانی را که با داشتن مسافر از ماسک استفاده نمی‌کنند جهت برخورد قانونی شناسایی می‌کنند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد خاطرنشان کرد: امروز نیز گشت‌های ارشادی تیم‌های بازرسی سازمان به انجام رسید و به رانندگان فاقد ماسک ضمن تذکر؛ ماسک رایگان اهدا شد.
میرطاووسی یادآور شد: رانندگان تاکسی در صورت عدم استفاده از ماسک توسط پلیس راهور ۵۰ هزار تومان جریمه و در صورت عدم استفاده مسافران از ماسک، به ازای هر مسافر ۲۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
کد مطلب: 139570
برچسب ها: حمل و نقل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *