۰
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۲
سرمربی تیم هندبال گچساران:

بازی با شاملی جنگ دارا و ندار بود

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: بازیکنانم نهایت تلاششان را کردند اما تمرینات کمی داشتیم. می توان گفت جنگ دارا و ندار بود.
بازی با شاملی جنگ دارا و ندار بود
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: بازیکنانم نهایت تلاششان را کردند اما تمرینات کمی داشتیم. می توان گفت جنگ دارا و ندار بود.
به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم نفت و گاز گچساران و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که در نهایت شاملی نایب قهرمان دور قبل رقابت‌های لیگ برتر توانست بازی را با حساب ۳۱ بر ۲۲ به سود خود به پایان ببرد و با ۸ امتیاز صدرنشین گروه A شود. تیم نفت و گاز گچساران نیز فعلا در این دوره از رقابت‌ها امتیازی را کسب نکرده است.
در ادامه مصاحبه هر دو سرمربی این تیم را بعد از پایان بازی می‌خوانید.
اصغر نوروزنژاد، سرمربی نفت وگازگچساران بعد از شکست مقابل شهید شاملی کازرون گفت: بازیکنانم نهایت تلاششان را کردند اما تمرینات کمی داشتیم. چند تن از بازیکنان شاملی قبلا برای گچساران بازی می‌کردند و تقریبا تاکتیک‌ها را می‌دانستند. من از اینجا قول می‌دهم برای دور برگشت بازی‌های متفاوتی را از گچساران خواهید دید. ما یک ماه زمان داریم و در این مدت تلاش می‌کنیم و در دور بعدی بازی بهتری را از این تیم خواهید دید. کازرون تیم خوبی است، شانس قهرمانی دارد و کادر خوبی تیم را هدایت می‌کنند. بازیکنان نیمکت با بازیکنان داخل زمینش در یک سطح هستند. قطعا این تیم در این دوره از لیگ هم روی سکو خواهد رفت. می توان گفت این مسابقه جنگ دارا و ندار بود. این روزهای تاریک هم به امید خدا از سر گچساران دور خواهد شد و ما هم شاهد روزهای خوب خواهیم بود.
امین رهسپار، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم بعد از برتری مقابل نفت و گاز گچساران گفت: گچساران تیم جوان و با انگیزه ای دارد. تیم ما هم خوب عمل کرد و توانستیم این بازی را ببریم. بازیکنان در این دیدار توانستند بازی خوب و کم فشاری را پشت سر بگذارند. به تیم گچساران هم تبریک می گویم که جوانگرایی کرده و تیم خیلی خوبی را راهی مسابقات کرده و نتیجه آن را در آینده خواهند دید. هدف من و باشگاه پله به پله خوب بازی کردن است. همگی تلاش می کنیم تا در مراحل بعدی هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
کد مطلب: 139678
برچسب ها: هندبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *