۰
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۱
رئیس فدراسیون هندبال:

راه‌اندازی پایگاه قهرمانی هندبال در کشور

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ۱۰ پایگاه قهرمانی هندبال در کشور راه‌اندازی می‌شود.
راه‌اندازی پایگاه قهرمانی هندبال در کشور
رئیس فدراسیون هندبال گفت: ۱۰ پایگاه قهرمانی هندبال در کشور راه‌اندازی می‌شود.
علیرضا پاکدل در دیدار با حشمت‌الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان که امروز هشتم اردیبهشت‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: هندبال لرستان در کشور سرآمد است و باید با یک توجه و دید خاصی به این رشته نگاه شود.
وی تصریح کرد: نسبت به استان لرستان خیلی دغدغه دارم به دلیل اینکه چون می‌دانم اگر استان را بتوانیم به حرکت در بیاوریم اتفاقات خوبی خواهد رخ داد.
رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرحی در فدراسیون داریم که بر پایه آن قرار است ۱۰ پایگاه قهرمانی هندبال را در کشور با توجه به شاخص‌های که استخراج کرده‌ایم، راه‌اندازی کنیم و به سمتی رویم که هندبال را از طریق این پایگاه‌ها قوی کنیم.
پاکدل اضافه کرد: قطعاً یکی از این گزینه‌ها لرستان هست ،بر اساس شرایط قطعاً در بخش مربیان ما کمک خواهیم کرد اما زیرساخت‌های یکی از الزاماتات بوده که باید فراهم باشد.
وی بیان کرد: احتمالاً تا چند روز آینده این برنامه نوشته و تدوین می‌شود و استان‌ها مشخص خواهد شد؛ هر استانی شرایطش را داشته باشد پایگاه‌ها را به آن‌ها خواهیم داد.
رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: اینجا می‌طلبد حمایت مجموعه ورزش و جوانان را نسبت به این مقوله داشته باشیم.
پاک‌دل اظهار کرد: برای برگشتن هندبال لرستان به روزهای اوج گذشته زمان نیاز است و باید از پایین شروع و به رده‌های نونهالان و نوجوانان توجه کرد.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه هیات رئیسه تصویب کردیم در مسابقات رده‌های پایه کلاً ورودی‌ها برداشته شود تا استان‌های محروم و کم برخوردار هم بتوانند در رقابت‌ها شرکت کنند.
رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: تلاش خود را خواهیم کرد و هرچقدر اینجا هزینه شود با چشم سرمایه به آن نگاه می‌کنیم.
کد مطلب: 148868
برچسب ها: هندبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *