۰
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۲

خودکشی یک زن به دلیل فوت همسر کرونایی

فرمانده انتظامی نیشابور از تائید خبر خودکشی یک زن در این شهرستان با طناب خبر داد.
فرمانده انتظامی نیشابور از تائید خبر خودکشی یک زن در این شهرستان با طناب خبر داد.
سرهنگ حسین دهقان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس گفته‌های فرزندان این خانم، حدود ۲۰ تا ۲۵ روز قبل شوهر وی بر اثر ابتلا به کرونا فوت می‎کند و به دلیل وابستگی عاطفی شدیدی که داشته دچار افسردگی می‌شود که در نهایت با طناب خود را حلق آویز و اقدام به خودکشی می‌کند.
وی ادامه داد: اگرچه تا کنون اظهار نظرهایی از سوی فرزندان وی مطرح شده اما پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی و علل اصلی این اتفاق در دست بررسی خواهد بود.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: بر اساس آنچه فرزندان این خانم گفته‌اند از روزی که پدرشان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده مادرشان دچار افسردگی شدید شده و فقط یک جسم متحرک بوده است.
وی در همین خصوص مطرح کرد: خودکشی‌های شهرستان نیشابور اکثراً به دلیل افسردگی‌های شخصی و اختلافات خانوادگی بوده است.
دهقان‌پور در ادامه بیان کرد: شاید ویروس کرونا در افزایش آسیب‌های اجتماعی شهرستان ارتباطی مستقیمی نداشته باشد اما بدون تأثیر هم نخواهد بود. مردم مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از حضور در تجمعات و اماکن عمومی به جد پرهیز کنند.
وی عنوان کرد: همه ما در این حوزه مسئولیت داریم و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنیم قطعاً بسیاری از شهروندان را به این بیماری مبتلا خواهیم نمود. مصوباتی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می‌شوند، حکم قانون را دارند و اگر کسانی باشند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
کد مطلب: 139854
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *