; ?>; ?> گزارش وزیر نیرو از آخرین وضعیت صنعت برق کشور - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۵
کارگروه‌های تخصصی برای بررسی مسائل وزارت نیرو و مپنا بسیج شدند؛

گزارش وزیر نیرو از آخرین وضعیت صنعت برق کشور

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مپنا در نشست نوبت صبح کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات وزارت نیرو و شرکت مپنا در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون انرژی بررسی می‌شوند.
حسین امیری خامکانی درباره نشست نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۰ مردادماه) کمیسیون انرژی مجلس، گفت: نشست امروز با حضور مجید نامجو وزیر نیرو و معاونان وی در محل کمیسیون انرژی برگزار شد.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر نیرو از آخرین وضعیت صنعت برق کشور، میزان تولید، ظرفیت برق و تلفات آن گزارشی ارائه داد.

وی با بیان اینکه این اولین باری بود که وزیر نیرو به کمیسیون انرژی مجلس نهم می‌آمد، ادامه داد: نشست امروز بیشتر جنبه معارفه و آشنایی داشت.

امیری خامکانی یادآور شد: در نشست امروز علاوه بر وزیر نیرو مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه‎های نیروگاهی(مپنا) نیز حضور داشت که وی نیز گزارشی از عملکرد شرکت تابعه خود در امور نفت و گاز، حمل و نقل ریلی و تولیداتی که دارند، ارائه کرد.

وی اعلام کرد: مسائل و مشکلاتی که از سوی وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مپنا مطرح شد در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون انرژی مجلس بررسی و برای آن چاره اندیشی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در صورتی که مسائل و مشکلات وزارت نیرو و شرکت مپنا با وضع طرح یا لایحه‌ای قابل حل باشد، چنین طرح‌ها و لوایحی در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون انرژی تدوین می‌شود./
کد مطلب: 1399
مرجع : خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *