۰
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۶
کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد؛

عدم استفاده دولت از در آمد‌های برق

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت به هیچ وجه حق ندارد که مبلغ مالیاتی مردم جهت استفاده از این انرژی برداشت کند و پول‌های جمع‌آوری شده صرف توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر می‌شود.
جلیل جعفری نماینده مردم خلخال در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز موضوع انرژی‌های نو مورد بررسی قرار گرفت و تأکید کمیسیون انرژی بر حمایت از این نوع انرژی بود.

وی افزود: کمیسیون انرژی مجلس عقیده داشت برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر باید بخش خصوصی را قانع به وارد شدن در سرمایه‌گذاری در این مقوله کنیم که این موضوع محقق نمی‌شود مگر این که ما با پولی تضمینی محصولات انان را خریداری کنیم.

جعفری تصریح کرد: بر اساس این لایحه دولت برای هر کیلو بایت ساعت از مردم ۲۰ ریال دریافت می‌کند اما دولت به هیچ وجه حق ندارد که مبلغ مالیاتی مردم جهت استفاده از این انرژی را برداشت کند و پول‌های جمع‌آوری شده صرف توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان اظهار داشت: تدوین نقشه راه کمیسیون آخرین موضوعی بود که مورد بررسی اعضای کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت و کمیته نیرو نقشه راه خود را برای بررسی به هیئت‌رئیسه کمیسیون تحویل داد.
کد مطلب: 9746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *