۰
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۸

راه‌اندازی ۱۲ گرمخانه در مشهد

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از راه‌اندازی ۱۰ گرم‌خانه ثابت و ۲ گرم‌خانه سیار در مشهد خبر داد.
راه‌اندازی ۱۲ گرمخانه در مشهد
معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از راه‌اندازی  ۱۰ گرم‌خانه ثابت و ۲ گرم‌خانه سیار در مشهد خبر داد.
رضا دانایی سیج در برنامه زنده رادیویی «شهرما» اظهار کرد: با توجه به سردی هوا و با هدف ایجاد سرپناه برای افراد کارتن خواب، پیش بینی کرده‌ایم که در مناطق دو، سه، چهار، پنج و هفت با همکاری شهرداران مناطق، مکان‌یابی‌هایی برای ایجاد گرمخانه انجام شود و تا ابتدای آذر ماه، ۱۰ گرمخانه به بهره‌برداری می رسد.
وی افزود: در حال حاضر مکان یابی گرمخانه ها انجام شده و تاکنون دو گرمخانه در منطقه دو به بهره برداری رسیده و مابقی آن نیز تا ابتدای آذر ماه برای کارتن خواب ها آماده می شود.
معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: در این گرمخانه ها تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز در اختیار افراد قرار خواهد گرفت همچنین امکانات بهداشتی همچون حمام نیز در این گرمخانه ها تدارک دیده شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، دانایی خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۱۰ گرمخانه به دنبال ایجاد دو گرمخانه سیار هستیم که در سطح شهر به صورت سیار گردش کرده و به کارتن خواب‌هایی که علاقه‌ای به مراجعه حضوری ندارند، خدمات ارائه دهند.
کد مطلب: 140075
برچسب ها: گرمخانه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *