۰
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸

تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد.
جلال محمودزاده به وزیر صمت: درخصوص ضرورت توجه و نظارت جدی بر شرکت‌های لیزینگ خودرو. ضرورت برنامه ریزی برای صادرات مازاد محصولات کشاورزی. به وزیر بهداشت و درمان: لزوم ارائه آمار دقیق درباره بیماران و فوت شدگان کرونایی.
محمدحسن آصفری به وزیر نفت: لزوم تسریع در حل مشکل کمبود گاز ‪LPG‬ با توجه به نزدیک شدن فصل سرما. به وزیر تعاون: لزوم توجه به مشکلات بیمه‌ای کارگران ساختمانی. به رئیس جمهور: لزوم توجه به کمبود برخی کالاهای اساسی به ویژه روغن نباتی.
عباس مقتدایی به وزیر صمت: ضرورت نظارت بر کمبود و افزایش قیمت کالاها. به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه: ضرورت بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی در ارتباط با کشورهایی همچون سوریه. ضرورت عملیاتی شدن سند ملی سالمندان
حسین گودرزی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم برگزاری حضوری کلاس اول دبستان به عنوان پایه سوادآموزی.
هاجر چنارانی به وزیر ورزش و جوانان: لزوم تبدیل وزارتخانه ورزش به محل ارتقای ورزش حرفه‌ای.
حسینعلی حاجی دلیگانی و ۲۴ نفر از دیگر نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم اجرای احکام قانون انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات در مهلت پاسخگویی ۱۰ روزه
سید جلیل میرمحمدی میبدی و ۴۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی: چرا در حالی که با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیاری از اصناف مجبور به تعطیلی کسب و کارشان شده اند، بانک‌ها بدون هیچ محدودیتی اقساط تسهیلات را از حساب‌ها کسر کرده و برای چک‌ها اجراییه صادر می‌کنند؟
مجتبی یوسفی به وزرای کشور و نیرو: لزوم رسیدگی به سوءمدیریت ستاد مقابله با بحران و کوتاهی شهرداری اهواز در پی آبگرفتگی شهرها به دلیل بارش‌های اخیر و عدم توجه به ایجاد شبکه دفع آب‌های سطحی.
کد مطلب: 140721
برچسب ها: مجلس نمایندگان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *