۰
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۸

دستگیری ۴ «هنجارشکن» در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری چهار نفر از عوامل تهیه فیلم های مبتذل در اماکن تاریخی کرمانشاه خبر داد.
دستگیری ۴ «هنجارشکن» در کرمانشاه
 دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری چهار نفر از عوامل تهیه فیلم های مبتذل در اماکن تاریخی کرمانشاه خبر داد.
شهرام کرمی با اعلام این خبر اظهار کرد: اخیرا کلیپ هایی در فضای مجازی از کرمانشاه منتشر شده که در یکی از آنها مغازه ای از مانکن زنده خانم بدون حجاب اسلامی برای تبلیغات پوشاک استفاده می کند. 
وی افزود: همچنین در کلیپ مبتذل دیگری یک مدلینگ زن در یکی از بناهای تاریخی استان که جنبه مذهبی دارد و مورد احترام مردم کرمانشاه است، برنامه تبلیغاتی اجرا می کند.
دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این کلیپ ها توسط یک گروه تهیه شده، اضافه کرد: پس از انتشار این فیلم های غیراخلاقی به سرعت دستور پیگیری و شناسایی عوامل آن را به ضابطین دستگاه قضایی استان دادیم که با انجام اقدامات اطلاعاتی، امروز(16 آذر) چهار نفر از این عوامل از جمله دو زن مانکن و دو نفر از تصویربرداران دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: پرونده قضایی برای این چهار نفر تشکیل شد و هم اکنون جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.
کرمی در ادامه با تاکید براینکه دستگیری سایر عوامل نیز در دستور کار قرار گرفته، اعلام کرد: به همه هنجارشکنان اخظار می دهیم و تاکید می کنیم که اجازه نخواهیم داد کرمانشاه جولانگاه چنین افراد فریب خورده ای شود.
وی یادآورشد: کرمانشاه از دیرباز مسیر تردد زائرین امام حسین(ع) بوده ومردم این استان شهره به دینداری و عشق به اهل بیت(ع) هستند، لذا با هرگونه اقدام هنجارشکنانه برخوردی جدی و قاطعانه خواهیم داشت. 
کد مطلب: 141015
برچسب ها: حجاب اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *