۰
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸

ماجرای کلیپ تکیه معاون الملک مشخص شود

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه ماجرای کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک ماجرای ساده ای نیست، از مسئولان مربوطه خواست پشت پرده اصلی این ماجر را سریعتر مشخص کنند.
امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه ماجرای کلیپ مبتذل تکیه معاون الملک ماجرای ساده ای نیست، از مسئولان مربوطه خواست پشت پرده اصلی این ماجر را سریعتر مشخص کنند.
آیت الله مصطفی علما در جلسه امروز (22 آذر) شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه درخصوص حواشی ایجاد شده در تکیه معاون الملک اظهار کرد: تکیه معاون الملک مکانی مقدس است که دهه ها درآن عزاداری امام حسین (ع) برپا شده است.
وی افزود: کاشی های این تکیه واقعه کربلا را روایت می کنند که نمونه آن در کشور نظیر ندارد و تمام این کارها به عشق امام حسین (ع) انجام شده است.
آیت الله علما تصریح کرد: تکیه بیگلربیگی هم به همین صورت، این تکیه ها با عشق به سرور و سالار شهیدان بنا نهاده شده و حال اینکه تکیه را به قهوه خانه تبدیل کنیم دور از شان این مکان مقدس است و استفاده از هر مکان برای هر کاری باید با آن سنخیت داشته باشد.
امام جمعه کرمانشاه افزود: مساجد، حسینه ها و ... قداست دارند و اینکه به راحتی به این اماکن توهین شود و مانکن بیاورند دراین اماکن مقدس و کلیپ و عکس تهیه کنند موضوع ساده ای نیست و نباید به این قضیه ساده نگاه شود و نباید از کنار آن ساده گذشت.
امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: احساسات مردم در این ماجرا خدشه دار شده و ما نمی توانیم با باور و اعتقادات مردم بازی کنیم و کسی حق اهانت به اماکن مقدسه را ندارد.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: اصل قضیه باید مشخص شود که چه کسی پشت پرده اصلی این ماجراست و این ماجرا هشداری است برای همه مسئولان که مراقب باشند.
وی با قدردانی از نیروی انتظامی و دادستان استان مبنی بر رسیدگی و دستگیری سریع عاملان ماجرا تاکید کرد: پشت پرده اصلی ماجرا هم باید مشخص شود.
چند روز پیش کلیپی از تکیه معاون‌الملک کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شد که در آن زنی با پوشش نامناسب اقدام به تبلیغ و مدلینگ می کند.
کد مطلب: 141335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *