۱
۰
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷

خودروهایی که در محدودیت‌ها جریمه نمی‌شوند

سرهنگ شیرانی درباره محدودیت‌های تردد شبانه و خودر‌وهایی که در این ساعات می‌توانند فعالیت کنند، توضیحاتی داد.
خودروهایی که در محدودیت‌ها جریمه نمی‌شوند
سرهنگ شیرانی درباره محدودیت‌های تردد شبانه و خودر‌وهایی که در این ساعات می‌توانند فعالیت کنند، توضیحاتی داد.
سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: خودرو‌های حمل کالا، بار و مسافر در جاده‌ها و شهر‌ها مشمول تردد مجاز هستند که برای آن‌ها جریمه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود.
وی ادامه داد: وانت بار‌های پلاک سفید نیز علاوه بر خودرو‌های دیگری که مجاز به تردد هستند می‌توانند در سطح جاده‌ها و راه‌ها تردد داشته باشند و آن‌ها نیز جریمه نخواهند شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: این خودرو‌ها به دلیل اینکه کارشان در طول روز انجام می‌شود می‌توانند فعالیت داشته باشند، اما از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح شامل محدودیت تردد شبانه هستند و در صورت تردد در این ساعات جریمه خواهند شد.
وی با بیان به اینکه خودرو‌هایی که در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت می‌کنند مشمول جریمه نخواهند شد، گفت: این تاکسی‌ها می‌توانند در ساعات ۲۱ تا ۴ صبح فعالیت کنند و پیامک‌هایی که در این رابطه ارسال می‌شود، فقط به عنوان هشدار اولیه است. به دلیل اینکه بازدارندگی وجود داشته باشد دوربین‌ها پلاک این خودرو‌ها را نیز ثبت می‌کنند، ولی بعد از اینکه به مرحله بررسی و لیست که می‌آیند، پلاک خودرو‌ها از لیست جریمه حذف می‌شود.
کد مطلب: 141957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


احسان
Iran, Islamic Republic of
ورشکست شدیم ما حالیتون نیست!!!! کاسب ها پول اجاره 24 ساعت رو میدن ولی بجاش ساعت 10 میایم ساعت 8 میریم 10 ساعت کار میکنیم در حالی 50 درصد از زمان کاریمون کم شده مغازه من همیشه 16ساعت باز بود 2 شیفت شاگرد داشتم ! هر شیفت 4تا الان 4 تاشون بیکار شدن!شما میخوایین پولدارو جریمه کنین پول دربیارین به من چ! منم بدرک اون 4تا شاگرد من ک الان شرمنده زن و بچشون هستن و میان از من 30 تا 40 هزار تومن پول تو جیبی میگیرن برن غذا بگیرن برا خانوادشون چی !جالبیش اینه ک حقوق بیکاری هم نمیدین بهشون با اینکه بیمه بودن !