۰
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱

سلامت مردم را بازیچه اهداف سیاسی نکنید

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برخی آقایان موضوع واکسن را به FATF مرتبط کرده اند، گفت: چرا سلامت جسمی و روانی مردم را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار می دهید؟
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برخی آقایان موضوع واکسن را به FATF مرتبط کرده اند، گفت: چرا سلامت جسمی و روانی مردم را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار می دهید؟
به گزارش ایسنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تقدیر از کادر درمانی کشور در امر مبارزه با کرونا و  با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)گفت: فتنه بزرگ امروز تحریف است، تحریف یا دوگانه هایی که امروز از زبان لیبرال های غربگرا مطرح می شود، در واقع گفته می شود که یا آمریکا یا گرسنگی، یا مذاکره یا فقر، تحریف تفاوت میان بایدن و ترامپ.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترور دانشمندان هسته ای ما عمدتا در دورانی رخ داد که بایدن ها در راس حکومت بودند، بسیاری از تحریم ها نیز در زمان دموکرات ها انجام شد، آقایانِ مدعی مذاکره بگذارید صریح بگویم مذاکره به خودی خود می تواند هم خوب باشد و هم بد، اگر مذاکره دلار ۳۸۰۰ تومانی را به ۳۰ هزارتومان برساند، اگر مذاکره معیشت مردم را اینگونه تحت تاثیر قرار دهد، اگر مشکل تحریم را تشدید کند و دستاوردهای هسته ای ما را تا سرحد نابودی پیش ببرد قطعا بد و آسیب رسان است.
نماینده مردم میبد در مجلس اظهار کرد: مشکل امروز مردم، مسکن، آب شرب، عدم هماهنگی مسئولان و وزارتخانه ها، سوءمدیریت ها، تنبلی ها، بی برنامگی ها، روزمرگی ها، لجاجت و عدم توجه به فرمایشات حضرت آقا است که ای کاش سر عقل بیایید، برخی آقایان موضوع واکسن را به FATF مرتبط کرده اند، چرا سلامت جسمی و روانی مردم را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار می دهید؟
میرمحمدی عنوان کرد: اقتصاد دانش بنیان از اصلی ترین اصول مبارزه با جنگ اقتصادی است، این امر می تواند تحریم را بی تأثیر کند که باید به آن بخش توجه ویژه کرد و به آن انقلابی نگریست، استان یزد این افتخار را دارد که در مباحث اقتصاد دانش بنیان پیشرو باشد که لازم است این مسیر با جدیت بیشتر پیگیری شود.
کد مطلب: 142166
برچسب ها: میرمحمدی مجلس ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *