۰
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

تداوم هوای ناسالم در پایتخت

میانیگن غلظت آلاینده‌های هوا هم اکنون بر روی عدد ۱۵۰ قرار دارد و هوا برای همه گروه‌های جامعه ناسالم است.
تداوم هوای ناسالم در پایتخت
میانیگن غلظت آلاینده‌های هوا هم اکنون بر روی عدد ۱۵۰ قرار دارد و هوا برای همه گروه‌های جامعه ناسالم است.
به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، میانیگن غلظت آلاینده‌های هوا هم اکنون بر روی عدد ۱۵۰ قرار دارد و هوا برای همه گروه‌های جامعه ناسالم است. 
این در حالی است که میانگین غلظت آلاینده‌های در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۵۸ قرار داشت و هوا برای همه گروه‌های جامعه ناسالم بود. 
پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که در صبحگاه روز جمعه (۱۲ دی ۹۹) با حاکمیت جو پایدار و آرام همراه با انباشت آلاینده‌ها از شب گذشته، کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. در طی روز باعدم وزش باد مؤثر شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد. همچنین در اواخر وقت جمعه، افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق شده و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر نواحی دورازانتظار نخواهد بود. عدم وزش باد مؤثر تا صبح روز شنبه (۱۳ دی ۹۹) همراه با آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و در نتیجه پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد. حاکمیت جو پایدار و آرام در طی روز نیز سبب تجمع آلاینده‌ها خواهد شد و با افزایش تردد خودروها در ساعات پایانی شنبه بر غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزوده شده و احتمال می‌رود کیفیت هوای شهر تهران به‌ویژه در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.
کد مطلب: 142445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *