۰
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳

نسل جدیدی را به اسکی وارد می‌کنیم

رئیس فدراسیون اسکی گفت: در برنامه خود تاکید ویژه‌ای بر جوانان داریم و شاید بتوان نسل جدیدی را به اسکی معرفی کرد.
رئیس فدراسیون اسکی گفت: در برنامه خود تاکید ویژه‌ای بر جوانان داریم و شاید بتوان نسل جدیدی را به اسکی معرفی کرد.
به گزارش ایسنا، عباس نظریان پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون اسکی گفت: بسته‌ای تقریبا ۱۰ برنامه‌ای تدوین شده که متناسب با اهداف و وظایف بالادستی فدراسیون‌های ورزشی است. یکی از مسائلی که با آن درگیر هستیم بحث اقتصادی است و برنامه داریم این کمیته افتصادی را فعال و به بخش همگانی و قهرمانی توجه کنیم.
او در ادامه افزود: موضوع دیگر استفاده از ظرفیت‌ها، منابع انسانی و استعدادیابی است. ورزش اسکی در مناطق کوهستانی و روستایی ظرفیت‌های زیادی دارد اما محروم واقع شده و تلاش می‌کنیم یک برنامه راهبردی داشته باشیم.
رئیس فدراسیون اسکی به برقراری ارتباط با کشورهای صاحب اسکی گفت: با حضور در استان‌ها دیدم که در بخش ملی و استانی می‌توانیم از ورزش اسکی استفاده کنیم. اکثر کشورهای صاحب اسکی اروپایی هستند و می‌توانیم از طریق دیپلماسی ورزشی و سفارت‌خانه با آنها ارتباط برقرار کنیم و استفاده مناسبی ببریم. علاوه بر این نظام استعدادیابی، گرفتن کرسی بین‌المللی، اعزام‌ها و حضور در مجامع بین‌المللی را به صورت شایسته پیش ببریم تا در رویداهای بین المللی جایگاه و شأنی که در خور ایران است را  کسب کنیم.
او افزود: در برنامه خود تاکید ویژه‌ای بر جوانان داریم و شاید بتوان نسل جدیدی را به اسکی معرفی کرد، بنابراین امیدوارم بتوانیم متناسب با اسناد بالادستی ورزشی به نفع اسکی استفاده کنیم.
نظریان در واکنش به ادعای شهلایی مبنی بر مهندسی انتخابات گفت: او نظر خودش را گفت و محترم است. من فقط در مورد شرایط خودم می‌گویم که دور از ورزش نیستم، سال‌ها در هیات‌ها کار کرده‌ام، دکترای ورزش دارم، از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران هستم و در وزارت ورزش هم سابقه کار دارم. کارنامه‌ها نشان دهنده چیزی است که افراد اعلام می‌کنند. از همه کاندیداها تقاضا می‌کنم در محیطی دوستانه به من کمک کنند. فدراسیون آماده است از ظرفیت تمام دوستان استفاده کند و امیدوارم با ایجاد فضا و محیطی مناسب از آنها استفاده کنیم.
نظریان در مورد استفاده از پیست‌های اسکی گفت: ابتدا باید ظرفیت شناسی کنیم. قاعدتا با نگاه اقتصادی که داریم به دنبال توسعه اسکی بدون آسیب به سایر بخش‌ها هستیم و سعی می‌کنیم متناسب با شرایط از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
کد مطلب: 142756
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *