۰
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۸

جابجایی دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی

عمارت روبرو به عنوان مکان جدید دبیرخانه جشنواره انتخاب شد.
جابجایی دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی
عمارت روبرو به عنوان مکان جدید دبیرخانه جشنواره انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، عمارت روبرو به عنوان مکان جدید دبیرخانه جشنواره انتخاب شد. سید مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ضمن تایید این خبر افزود: از دوره نوزدهم جشنواره تا پایان دوره بیست و دوم دبیرخانه جشنواره در محل ساختمان شماره یک معاونت فرهنگی دانشگاه هنر در خیابان انقلاب، ابتدای کوچه بالاور قرار داشت، ولی با تغییر مدیریت فرهنگی دانشگاه در سال جدید و همچنین همکاران این معاونت و بنا به دلایل نامعلوم دستور تخلیه دبیرخانه صادر شد که متاسفانه نامه نگاری‌های وزارت علوم هم برای نگهداری این مجموعه به عنوان دبیرخانه جشنواره، راه به جایی نبرد و ما در نهایت دانشگاه تربیت مدرس را برای دبیرخانه انتخاب کردیم که شرایط دانشگاه تربیت مدرس هم در دوران پاندمی کرونا، اجازه حضور فیزیکی و فعالیت مستمر را از ما می‌گرفت. بنابراین با نظر اینجانب و همچنین همکاری و  هماهنگی وزارت علوم و مساعدت مدیریت محترم عمارت روبرو دبیرخانه جشنواره بیست و سوم به این مکان منتقل شد.
لازم به ذکر است مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو در مدت فعالیت چندساله و بر اساس اهداف خود از حامیان اصلی آثار دانشجویی و همچنین جشنواره های دانشگاهی بوده و بستری برای تجربه گرایی‌های علاقه‌مندان و دانشجویان بوده است. 
این مجموعه فرهنگی هنری، در کنار میزبانی از دبیرخانه‌ی این دوره از جشنواره، میزبان بخش‌های مختلف و اجراهای این رویداد فرهنگی نیز خواهد بود.
بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌گردد.
کد مطلب: 142943
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *