۰
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹

جسد معین شریفی پیدا شد

پس از ۱۲۳ روز جست وجو ،سرانجام جسد«معین شریفی»که ۲۵ شهریور امسال در جنگل کردکوی گلستان مفقود شده بود ، پیدا شد .
جسد معین شریفی پیدا شد
پس از ۱۲۳ روز جست وجو ،سرانجام جسد«معین شریفی»که ۲۵ شهریور امسال در جنگل کردکوی گلستان مفقود شده بود ، پیدا شد .
به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری گلستان در این باره گفت: این جوان پس از پیاده روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه‌ها جستجو برای یافتن او در جنگل های کردکوی بی نتیجه ماند و سرنخ ها هم کارآگاهان را به نتیجه ای نرساند.
هادی هاشمیان افزود: دیروز - شنبه ۲۷دی ماه- خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جوان گمشده کردکویی است.
او افزود: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء بدون اعلام عمومی ، فراخوانی با کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی برای جست وجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جست وجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.
هاشمیان ادامه داد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد تقویت می کند.
او  افزود: برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.
با کشف سرنخ جدید در پرونده مفقودی معین شریفی جوان اهل شهرستان کردکوی، جست‌وجوی دوباره برای یافتن وی در جنگل‌های کردکوی از صبح امروز از سر گرفته شد.
 «معین شریفی» اهل شهرستان کردکوی استان گلستان عصر روز ۲۵ شهریورماه سال جاری به قصد پیاده روی و حضور در جنگل‌های کردکوی از منزل خارج و دیگر به منزل بازنگشت.
بر اساس تحقیقات انجام شده وی در آخرین تماس خود به خانواده اعلام کرد که ساعتی دیگر بازمی‌گردد اما خانواده وی پس از گذشت چند ساعت از عدم بازگشتش و با خاموش شدن تلفن همراهش موضوع را به پلیس گزارش کرده و بلافاصله جست‌وجو برای وی آغاز شد.
پس از ورود دستگاه‌های امدادی و پلیس به پرونده و تحقیقات پلیس، مشخص شد این فرد همانند برنامه‌های روزانه‌اش به قصد ورزش با خودروی شخصی خود به ابتدای محور جنگلی درازنو کردکوی رفته و با توجه به پارک بودن خودروی وی در کنار جاده و کشف لباس‌های وی داخل خودرو مشخص است وی به نیت ورزش کردن از خودرو خارج و مسیری را طی کرده اما تاکنون هیچ ردی از وی کشف نشده است.
کد مطلب: 143329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *