۰
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۱
رئیس سابق اف بی آی:

خشونت در روز تحلیف بایدن جدی است

مدیر سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اف.بی.آی در مصاحبه ای به اسکای نیوز گفت نسبت به تهدید خشونت از جانب "افراد مسلح ناراحت" در مراسم تحلیف جو بایدن نگران است.
خشونت در روز تحلیف بایدن جدی است
مدیر سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اف.بی.آی در مصاحبه ای به اسکای نیوز گفت نسبت به تهدید خشونت از جانب "افراد مسلح ناراحت" در مراسم تحلیف جو بایدن نگران است.
به گزارش ایسنا، جیمز کومی، مدیر سابق اف.بی.آی که در سال ۲۰۱۷ به شکلی مناقشه برانگیز از سوی دونالد ترامپ اخراج شد می گوید که در پی اغتشاشات مرگبار در کنگره تهدید باید "بسیار بسیار جدی گرفته شود".
کومی در این مصاحبه گفت: من نگران هستم زیرا آنها افرادی مسلح و ناراحت هستند که در این وضعیت ذهنی خود معتقدند که کشورشان دارد از آنها گرفته می شود. بنا بر این، این یک تهدید است که مقامات مجری قانون در ایالات باید بسیار جدی بگیرند.
کومی اظهار کرد: همزمان من می دانم که ما قابلیت از جمله قابلیت تحقیقاتی و تاکتیکی را در صحنه داریم تا از این مکانها محافظت کنیم و بنا بر این من خوشبین هستم که تهدید خنثی خواهد شد اما باید بسیار بسیار جدی گرفته شود.
کومی در ادامه صحبتهایش به اسکای نیوز گفت، خشونتهای رخ داده اخیر در کنگره او را "منزجر" ساخته و از شکست در دفاع از ساختمان کنگره به رغم تهدید واضح خشمگین است.
او بیان داشت: من از این شکست واضح در دفاع از یک تپه خشمگین شدم، این (ساختمان کنگره) روی یک تپه است که ۲۰۰۰ افسر برای حفظ آن به صورت روزانه مامور می شوند، شکست در دفاع از تپه باعث گیج و خشمگین شدن من می شود.
وی افزود: این برای کشور ما مهم است که این شکست را درک کند. به ما گفته شد که حملات ۱۱ سپتامبر شکست در تصور بودند. ما شیوه ای که تروریستها ممکن است با استفاده از آن به ما حمله کنند را پیش بینی نمی کردیم؛ این نیاز به تصور نداشت. این در تمام اینترنت وجود داشت و این گروه عملا از خیابان پنسیلوانیا به آرامی به سمت کنگره پایین آمد بنا براین این یک شکست بود و ما باید چرایی آن را در تمام سطوح بفهمیم تا دیگر اجازه به اتفاق افتادن دوباره آن ندهیم.
کد مطلب: 143343
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *