۰
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا:

آمار فوت کرونا در تهران شبیه اردیبهشت است

خال گفت: درصورت کوچکترین غفلت از کرونا به شرایط سخت آبان ماه باز خواهیم گشت.
آمار فوت کرونا در تهران شبیه اردیبهشت است
خال گفت: درصورت کوچکترین غفلت از کرونا به شرایط سخت آبان ماه باز خواهیم گشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه‌های زالی رئیس ستاد کرونای تهران اظهار کرد: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبان ماه ٩٩ باز خواهیم گشت.
خال افزود: بخشی از رعایت پروتکل‌ها به شهروندان عزیزمان باز میگردد و بخشی نیز به نهاد‌ها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی‌های بی رویه باز میگردد در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان ماه باز می‌گردیم، لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست اندرکاران و نهاد‌های مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت‌ها را رعایت کنند.
وی افزود: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه‌های ستاد ملی کرونا است و تاکید می‌کنیم که نباید با شنیدن آمار‌های کاهشی که می‌تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.
کد مطلب: 143376
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *