۰
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷

تراکتور در تبریز پنچر شد

چمنیان: بضاعت تراکتور همین است
مربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید بازیکنانش در صحنه گل پرسپولیس و در یارگیری غفلت کردند.
تراکتور در تبریز پنچر شد
مربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید بازیکنانش در صحنه گل پرسپولیس و در یارگیری غفلت کردند.
به گزارش ایسنا، عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: از هواداران تراکتور بابت کسب نتیجه امروز عذرخواهی می‌کنیم. ما در بازی‌های خانگی دچار مشکل هستیم و باید این مشکل حل شود. پیش‌بینی کرده بودیم امروز روزی است که اگر اشتباه کنیم دچار مشکل می‌شویم. برای یارگیری در محوطه جریمه به بازیکنان مسئولیت داده بودیم. روی صحنه گل از سیدجلال حسینی غفلت کردند و توپ تبدیل به گل شد. قبل از گل حریف مهاجم ما موقعیت خیلی خوبی داشت و اگر آن توپ گل می‌شد شاید شرایط خیلی تغییر می‌کرد. تا قبل از گل پرسپولیس روند بازی مجموعا بد نبود. طبیعی است که بعد از دریافت گل و تلاش ما برای جبران، پرسپولیس صاحب موقعیت‌هایی شد.
او ادامه داد: نداشتن دقت در جریان بازی باعث شد نتوانیم گل مساوی را بزنیم. بضاعت تیم ما همین است. ما روی نیمکت همین بازیکنان را داریم. اشکان دژاگه را داشتیم که صددرصد آماده نیست و آسیب‌دیدگی دارد. تمام تلاش ما براین بود که شرایط بازی را عوض کنیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.
چمنیان در پاسخ به این پرسش که چرا مسعود شجاعی در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند هم توضیح داد: آقای شجاعی دارای کارت مربیگری نیست و طبق قوانین سازمان لیگ کسی که کارت مربیگری داشته باشد می‌تواند در کنفرانس شرکت کند. من به نمایندگی از کادر فنی و آقای شجاعی در نشست‌های خبری حاضر می‌شوم. 
او درباره بازی کردن و مربیگری همزمان شجاعی هم بیان کرد: آقای شجاعی از هفته پنجم به بعد این مسئولیت را قبول کرده است. در واقع مسئولیت تیمی را قبول کرده که در بستنش نقشی نداشته است. این کار اساسا سخت و دشوار است. تیم تراکتور نوسان داشته است.  البته در بعضی از بازی‌ها عملکرد بازیکنان بد نبوده است. با ترمیم نقاط ضعف در همه خطوط و اضافه شدن بازیکنان جدید باید این مشکلات برطرف شود. نوسان تیم باید برطرف شود. در بعضی از بازی‌ها و در بعضی دقایق بازی‌ها، تیم عملکرد خوبی دارد و برخی مواقع ندارد. با ترمیم نقاط ضعف شاید عملکرد بهتری را از تراکتور ببینید. 
مربی تراکتور درباره مشکل تمام‌کنندگی تیمش هم اظهار کرد: ما نه فقط در این بازی، در بازی با آلومینیوم هم این شرایط را تجربه کردیم. مهاجمی مثل حمزویی که خارجی هم هست از نیم‌فصل دوم فصل قبل تا الان فقط یک گل برای تراکتور زده است. این نشان می‌دهد که او از پس وظیفه تمام‌کنندگی برنیامده است. ما چند بازی از او استفاده نکردیم اما در بازی قبلی و بازی امروز که از ابتدا به میدان رفت این فرصت در اختیار او قرار گرفت که به تیم کمک کند. به جز محمد عباس‌زاده بقیه مهاجمان ما از پس انجام وظایف‌شان برنیامده‌اند. تغییراتی هم در وسط بازی انجام دادیم اما شرایط بازی تغییر نکرد. در بعضی مواقع بازیکنان ما تمرکز لازم را ندارند و از پس انجام نکاتی که به آن‌ها گفته می‌شود برنمی‌آیند. باید آسیب‌شناسی شود و با حضور بازیکنان باکیفیت‌تر حل شود. 
کد مطلب: 144400
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *