۰
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۲
ربیعی:

به تک‌تک بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی مس رفسنجان گفت: به تک‌تک بازیکنانم افتخار می‌کنم چون تا پایان نیم فصل اول توانستیم مس را در جایگاهی قرار دهیم که دیگر شکل و شمایل یک تیم لیگ یکی را ندارد.
به تک‌تک بازیکنانم افتخار می‌کنم
سرمربی مس رفسنجان گفت: به تک‌تک بازیکنانم افتخار می‌کنم چون تا پایان نیم فصل اول توانستیم مس را در جایگاهی قرار دهیم که دیگر شکل و شمایل یک تیم لیگ یکی را ندارد.
به گزارش ایسنا، محمد ربیعی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ابتدا به تیم ذوب‌آهن و کادر فنی و عوامل این تیم خسته نباشید می‌گویم. قبلا هم گفته بودم که ذوب‌آهن را تیم با کیفیتی می‌بینم و به رتبه این تیم توجه نکردیم. بازی زیبایی بود و روند به شکلی پیش رفت که در نیمه اول با توجه به برتری‌مان گل زدیم و در نیمه دوم با یک غفلت گل خوردیم اما بعد از آن با تغییر برنامه و ریتم تهاجمی و شجاعتی که داشتیم توانستیم گلزنی کنیم و پیروز شویم. این پیروزی را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که ما را همیشه مورد لطف خود قرار می‌دهند.
او ادامه داد: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم چون تا پایان نیم فصل اول توانستیم مس را در جایگاهی قراردهیم که دیگر شکل و شمایل یک تیم لیگ یکی را ندارد و خوشحالم این شخصیت خوب را ایجاد کردیم و به آن‌ها خداقوت می‌گویم. ادامه دار بودن مسیرشان را می‌خواهم و امید این را می‌دهم  که هرچقدر جلو تر برویم در روند کیفی‌مان شرایط بهتری هم خواهیم داشت. به هر حال در این وضعیت سخت امیدوارم توانسته باشیم شادی را به هواداران مس و فاتحان اروند تقدیم کرده باشیم. از صمیم قلب برای هواداران‌مان خوشحال هستم چون برای‌مان مهم هستند.
سرمربی مس گفت: نیمکت ما جزو معدود تیم‌هایی است که به داوری اعتراضی نمی‌کند اما احساس می‌کنیم در این بازی شروع اعتراضات از طرف نیمکت تیم ذوب‌آهن بود. مربی ذوب‌آهن جزو معدود مربیان خارجی بود که در تمام بازی دائما در حال اعتراض بود اما احترام می‌گذاریم. باشگاه ذوب‌آهن برای من بسیار قابل احترام است و البته این حق ماست که اعتراض کنیم. در صحنه‌ای دفاع حریف با مهرداد آوخ برخورد کرد و بی احتیاطی کرد و در این صحنه اعتراض داشتیم اما در کل در رابطه با قضاوت اکنون نظری نمی‌دهم.
او درباره لیست ورود و خروج تیمش گفت: این مساله اجتناب ناپذیر است و چنانچه تشخیص بدهیم در قسمتی ترمیم شود، مثل تیم‌های دیگر با برنامه‌ریزی و با دقت تقویت می‌کنیم. البته فکر می‌کنم در یکسری پست‌ها ثبات داریم اما بالاخره تیم‌مان از دسته یک به لیگ برتر آمده و باید ببینیم چگونه شرایط را به نحوه بهتری پیش ببریم و تدوین کنیم. مسیر نقل و انتقالات را از طریق رسانه باشگاه اطلاع رسانی می‌کنیم و به هواداران باشگاه توصیه می‌کنم به هر گونه گمانه‌زنی به غیر از رسانه باشگاه گوش نکنند. ما از فردا به این مساله بیشتر می‌پردازیم.
کد مطلب: 144938
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *