۰
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۹

رییس سازمان راهداری تغییر کرد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی داریوش امانی را به عنوان عضو، رئیس هیأت عامل و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای منصوب کرد. پیش از این عبدالهاشم حسن‌نیا این سمت را عهده‌دار بود.
وزیر راه و شهرسازی در حکمی داریوش امانی را به عنوان عضو، رئیس هیأت عامل و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای منصوب کرد. پیش از این عبدالهاشم حسن‌نیا این سمت را عهده‌دار بود.
به گزارش ایسنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حکمی داریوش امانی را به عنوان عضو و رئیس هیات عامل و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای منصوب کرد.
وزیر راه و شهرسازی در حکم خود با استناد به صورت جلسه مجمع عمومی در چهارم اسفند ماه ۱۳۹۹ با اشاره به برنامه‌های وزارت راه وشهرسازی در سازمان راهداری در ۱۴ بند تصریح کرده است: پیگری اجرای طرح جامع حمل ونقل در بخش جاده‌ای، ارتقای خدمات حمل ونقل مسافر به ویزه با رویکرد توسعه خدمات درب به درب و افزایش رضایت متقاضیان و ایجاد رقابت سالم و مبتنی بر توانمندسازی و ارتقای عملکرد شرکت‌های حمل ونقل با رویکرد برندسازی و درجه‌بندی آن‌ها مورد نظر است.
وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تأکید کرد: ایجاد و استقرار نظام برنامه محور برای اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های نگهداری شبکه‌های شریانی با استفاده از سامانه داده محور مدیریت راه‌ها، ابنیه با هدف بهینه تخصیص منابع موجود، بهسازی، نگهداری برنامه محور شبکه راه‌های فرعی و روستایی با رویکرد توسعه متوازن سکونتگاه‌های روستایی کشور مد نظر است.
اسلامی ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار و تهیه و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های ایجاد رونق اقتصادی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با هدف جلب رضایت ذی‌نفعان، ارائه و پیگیری اجرای طرح‌های عملیاتی با رویکرد افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های حمل ونقل جاده‌ای کشور و ارتقای کیفیت ارائه خدمات از دیگر موارد است.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه حکم انتصاب معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بر برنامه‌ریزی و ساماندهی و تمرکز امور مربوط به سیستم‌های حمل ونقل هوشمند و ارتقای بهینه فرآیندهای موجود با استفاده از فن‌آوری نوین نیز تأکید کرده است.
 داریوش امانی پیش از این سوابق قائم مقامی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، عضو هیئت‌عامل و معاون حمل‌ونقل این سازمان، مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیرکلی دفتر حمل‌ونقل کالا، مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌های قم، اصفهان و هرمزگان را در کارنامه خود دارد.
کد مطلب: 145817
برچسب ها: سازمان راهداری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *