۰
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۵
اسلامی:

برای برد به مصاف ذوب‌آهن رفتیم

سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین گفت: برای برد به مصاف ذوب‌آهن رفتیم و ۴۰ دقیقه را با تمرکز بالا جنگیدیم.
برای برد به مصاف ذوب‌آهن رفتیم
سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین گفت: برای برد به مصاف ذوب‌آهن رفتیم و ۴۰ دقیقه را با تمرکز بالا جنگیدیم.
محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی شاگردانش مقابل تیم ذوب‌آهن در مرحله ‌پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: از ابتدای مسابقه برای برد آمده بودیم. امسال هم واقعا در تیم دغدغه زیادی داشتیم. ما مالکوم گرنت را در ۷ بازی از ۱۴ بازی دور برگشت در اختیار نداشتیم، اما خوشبختانه به موقع برگشته و در این بازی خیلی به تیم‌ کمک‌ کرد.
او افزود: ما از ابتدای فصل زیاد تلاش می‌کردیم ولی متاسفانه گاها بدشانسی بود که نشد نتیجه بگیریم و در یک بازی هم اشتباهات مسلم داوری بود که باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.
سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین، درباره عملکرد خوب بازیکنانش در مصاف با ذوب‌آهن گفت: امسال خیلی زحمت کشیده‌ایم و شروع خوبی هم در دور رفت داشتیم. امروز هم واقعا ۴۰ دقیقه جنگیدیم و بازیکنان ما در دفاع فوق‌العاده بودند. هر آنچه خواستیم را در زمین عملی کردند. البته فعلا چیزی تمام ‌نشده و باید بیش‌تر تلاش کرد تا از این مرحله صعود کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا با بازگشت گرنت از شرایط تیم خود راضی است؟ اظهار کرد: به هر حال ما از بتدای فصل تیم خودمان را برای این شرایط بستیم و از نظر بودجه خیلی محدود بودیم. این نفرات را سخت جذب کرده‌ایم و با وجود محدودیت بودجه، بازیکنان ایرانی ما همکاری‌ کردند تا با یکی دو بازیکن خارجی که آن‌ها هم در حد و اندازه بودجه ما هستند قرارداد ببنیدم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم.
اسلامی درباره بازی دوم مقابل ذوب‌آهن نیز گفت: واقعا نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد چون همان‌طور که می‌دانید و مشخص است، ذوب‌آهن بازیکنان خارجی توانمند، ملی‌پوشان پیشین، ملی‌پوشان فعلی و نیمکت خوبی را در اختیار دارد که همه آن‌ها از این تیم یک حریف قدرتمند می‌سازد. سعی می‌کنیم مثل این بازی تمرکز خود را برای چهل دقیقه حفط ‌کنیم تا با امید به خدا راهی دور بعد شویم.
کد مطلب: 146217
برچسب ها: بسکتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *