۰
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۱

انجام واکسیناسیون کرونا برای سالمندان خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز واکسیناسیون کرونا برای سالمندان خوزستان خبر داد.
انجام واکسیناسیون کرونا برای سالمندان خوزستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز واکسیناسیون کرونا برای سالمندان خوزستان خبر داد.
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در حاشیه آغاز واکسیناسیون کرونا برای سالمندان که امروز (۲۱ اسفندماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا برای سالمندان خوزستان از امروز آغاز شد؛ امروز حدود ۲۴۰ نفر از سالمندان و پرسنل سرای سالمندان واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: مجموع سالمندانی که در سرای سالمندان نگهداری می‌شوند و پرسنل، ۴۵۰ نفر هستند که نیمی از آن‌ها امروز واکسن را دریافت می‌کنند و مابقی افراد نیز در دو سه روز آینده واکسن دریافت خواهند کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فردا یک محموله واکسن برای واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان وارد استان خوزستان می‌شود. تلاش می‌شود در هفته آینده، واکسیناسیون بیماران خاص شامل بیماران دیالزی، ام‌اس، تالاسمی و هموفیلی و بیماران پرخطر را آغاز کنیم.
ابول‌نژادیان بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی خوزستان باید هر چه زودتر مردم واکسینه شوند که در این راستا این تلاش‌ها برای آغاز واکسیناسیون، زودتر از استان‌های دیگر انجام شده است.
وی ادامه داد: تا زمانی که ایمنی جمعی در جامعه ایجاد نشده است باید به روند اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه شود. همزمان باید واکسیناسیون نیز انجام شود تا ایمنی جمعی در جامعه شکل بگیرد و نگرانی‌ها بابت تجمعات و اجتماعات کاهش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: حتما در فصل بهار، عموم مردم واکسینه خواهند شد.
کد مطلب: 146305
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *