۰
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۶

مصدوم شدن ۱۳۰۰ نفر در چهارشنبه سوری

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۱۳۰۰ نفر در حوادث چهارشنبه سوری روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه خبر داد.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۱۳۰۰ نفر در حوادث چهارشنبه سوری روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه خبر داد.
مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری، از صبح تا ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه سال اظهار کرد: بر اساس آمارهای اورژانس از صبح تا ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه ۲۶ اسفندماه ۱۳۰۰ نفر دچار آسیب شدند. 
وی با بیان اینکه تعداد کل مصدومان ۱۲۹۷ نفر گزارش شده است گفت: ۲۱۵ نفر در سطح کشور بستری شدند که از این تعداد ۴ نفر در بخش ویژه حضور دارند. 
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۰۶۰ نفر پس از درمان از مراکز درمانی ترخیص شدند، گفت: ۲۲ نفر نیز در محل درمان شدند و متاسفانه طی این روز سه نفر در شهر های اراک، تهران و کرج حضور داشتند. همچنین ۸۷ نفر دچار قطع عضو شدند. 
خالدی ادامه داد: ۴۴۹ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب و ۳۴۳ نفر دچار سوختگی شدند. 
به گفته وی بیشترین آسیب در تهران با ۴۰۰ نفر آسیب دیده، آذربایجان شرقی با آمار ۱۰۶ نفر و پس از دو استان دیگر در کرمانشاه با ۱۰۶ نفر آسیب دیده گزارش شده است. 
سخنگوی سازمان اورژانس کشور میانیگن سنی ۴۷ درصد از مصدومان را بین ۸ تا ۱۶ سال اعلام کرد و افزود: ۳۱ درصد از آسیب دیدگان نیز از عابران پیاده بودند. 
مصدومیت 400 تن در استان تهران تا ساعت 23:45 سه شنبه 26 اسفند
خالدی در ادامه نیز در خصوص آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری استان تهران گفت: از صبح روز ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه، ۴۰۰ نفر در این استان آسیب دیدند. از این تعداد ۳۹۹ نفر دچار مصدومیت شدند. 
وی ادامه داد: ۷۱ نفر بستری شدند که از این تعداد دو نفر در بخش مراقبت های ویژه حضور دارند. ۳۲۰ نفر نیز پس از درمان ترخیص شدند. 
خالدی گفت:  یکی از جانباختگان روز چهارشنبه سوری نیز در تهران حضور داشته است. 
وی درباره نوع مصدومیت های پیش آمده برای آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری تهران گفت: ۴۶ نفر دچار قطع عضو و ۱۶۷ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند. همچنین متاسفانه ۱۱۵ نفر نیز دچار سوختگی شدند. 
وی افزود: ۴۲ درصد مصدومان استان تهران میانگین سنی ۸ تا ۱۶ سال داشته و ۴۲ درصد مصدومان این استان عابران پیاده بودند. 
کد مطلب: 146573
برچسب ها: چهارشنبه سوری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *