۰
يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۳
جانشین فرمانده ناجا:

سال ۹۹ رکورد کشفیات ناجا شکسته شد

جانشین فرمانده ناجا با بیان امروز نیروی انتظامی ملجاء امن مردم است، گفت: سال گذشته رکورد کشفیات در تاریخ شکسته شد و با توان مضاعف کارکنان ناجا بیش از هزار تن انواع مواد مخدر کشف گردید که سابقه نداشت.
سال ۹۹ رکورد کشفیات ناجا شکسته شد
 جانشین فرمانده ناجا با بیان امروز نیروی انتظامی ملجاء امن مردم است، گفت: سال گذشته رکورد کشفیات در تاریخ شکسته شد و با توان مضاعف کارکنان ناجا بیش از هزار تن انواع مواد مخدر کشف گردید که سابقه نداشت. 
سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس فارس ضمن تبریک ایام سال جدید و اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت امام زمان (عج) به عموم ملت شریف ایران اظهار داشت: مردم شریف ایران همواره به دنبال شادی هستند و این جزیی از طبیعت ملت ایران است.
به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، رضایی افزود: در عید سال گذشته که همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا شده بود مردم همراهی خوبی داشتند و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کردند. ما ممنون مردم ایران هستیم که با فرزندان خود در نیروی انتظامی همراهی و همکاری لازم را داشتند.
جانشین فرمانده ناجا گفت: در سال 99 شاهد افزایش کامل دستگیری و کشفیات جرایم مهمی مانند سرقت بودیم که در این راستا در خصوص سرقت های مهم 8 درصد افزایش دستگیری داشتیم.
رضایی در خصوص کشفیات مواد مخدر در کل کشور افزود: سال گذشته رکورد کشفیات در تاریخ شکسته شد و  با توان مضاعف کارکنان ناجا بیش از هزار تن انواع مواد مخدر کشف گردید که سابقه نداشت.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کشف بیش از 35 هزار قبضه سلاح غیرمجاز افزود: متاسفانه تیراندازی در مراسم های مختلفی مانند عروسی و عزا در برخی از استان ها به یک بدعت نادرست تبدیل شده است دربرخی از استان ها طی یک سال بیش از 20 نفر به دلیل تیراندازی در این مراسم ها مصدوم و یا کشته می شوند.
وی به صدا و سیما به عنوان سازمان مورد اعتماد مردم، پیشنهاد تشکیل میزگردی با حضور خبرگان و متخصصان حقوقی در این خصوص داد و گفت:  ان شاء الله بتوانیم با همکاری نهادهای مرتبط این بدعت های اشتباه را ریشه کن کنیم.
رضایی به افرادی که اقدام به این کارخلاف قانون می کنند هشدار داد و گفت: نیروی انتظامی به شدت با این کار و کسانی که مبادرت به انجام آن می کنند برخورد خواهد کرد.
وی افزود: در سال گذشته قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح تشکیل شده که در سال 1400 با شدت بیشتر فعالیت خود را ادامه می دهد و از مردم تقاضا داریم هرگونه اطلاعات خود را در این خصوص به پلیس اطلاع دهند.
رضایی با بیان اینکه معتادان متجاهر باعث شکل گیری جرایم خرد و زورگیری می شوند که باید فکری اساسی و جدی برای آنان شود، افزود: نیروی انتظامی آمادگی دارد که حداکثر ظرف یک هفته در کل کشور و از جمله استان فارس معتادان متجاهر را جمع آوری و در اختیار اردوگاه ها قرار دهد.  
جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: امروز نیروی انتظامی ملجاء امن و مورد اعتماد مردم است و مردم به آن اطمینان دارند. اراذل و اوباش کسانی هستند که حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند و باعث ناامنی مردم می شوند  که نیروی انتظامی در این رابطه قطعا تماشاگر نخواهد بود و با همکاری دستگاه قضائی و سایر دستگاه های مرتبط به شدت با آنان برخورد می کند.
وی گفت: استان فارس یکی از استان های موفق کشور در مقابله با هنجارشکنان است و ناجا به خود می بالد که نگاه مردم به نیروی انتظامی به عنوان یک خادم است و ناجا از مردم و برای مردم و در خدمت مردم است.
رضایی با اشاره به شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" گفت: قاچاق یکی از موانع تولید است و نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال، مبارزه با قاچاق کالا را جدی تر از قبل دنبال خواهد کرد.
کد مطلب: 146935
برچسب ها: ناجا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *