۰
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲

آزاده نامداری هنگام مرگ چه لباسی به تن داشت؟

دادستان جنایی تهران دیروز آخرین جزئیات از پرونده مرگ جنجالی آزاده نامداری را در گفتگوی تلویزیونی تشریح کرد.
آزاده نامداری هنگام مرگ چه لباسی به تن داشت؟
 دادستان جنایی تهران دیروز آخرین جزئیات از پرونده مرگ جنجالی آزاده نامداری را در گفتگوی تلویزیونی تشریح کرد.
آزاده نامداری در زمان مرگ لباس زیر به تن داشت؟! وقتی قاضی شهریاری دادستان جنایی تهران دیشب در گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت آزاده نامداری در زمان پیدا شدن جسدش لباس زیر به تن داشت سپس تاکید کرد فرضیه خودکشی قوی ترین احتمال مرگ آزاده نامداری است این شائبه بوجود آمد که آزاده نامداری یا هر زن دیگری با توجه به اعتقادات و حجب و حیایی که دارند امکان ندارد در زمان خودکشی با اطمینان از مرگ خود لباس زیر زنانه بپوشد چرا که می داند در زمان کشف جسدش این صحنه با اعتقاداتش منافات دارد از این رو بعد از انتشار این مصاحبه تلویزیونی اما و اگرهای زیادی بوجود آمد که خودکشی آزاده نامداری را کمرنگ و احتمال وقوع قتل یا حتی مرگ از نوع دیگری را افزایش می داد.

خبرنگار رکنا برای رازگشایی از این اتفاق با بازپرس صادقی مسئول رسیدگی به پرونده مرگ آزاده نامداری تماس گرفت و ایشان تاکید کرد اشتباه سهوی رخ داده است و منظور از لباس زیر زنانه، لباس راحتی و خانگی بوده و جسد آزاده نامداری در زمان کشف با لباس متعارف و پوشیده خانگی بوده است.
علت عدم تماس شوهر و مادر آزاده نامداری در 40 ساعته گمشده چه بود؟
 قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره مرگ آزاده نامداری مجری سرشناس ایرانی در گفتگو تصویری اظهار کرد: هیچ گونه آثار ضرب و شتم که دلالت بر وقوع قتل یا دگرکشی در مرگ آزاده نامداری داشته باشد، به دست نیامده لذا وقوع قتل کاملا منتفی است.
وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد که خانواده خانم نامداری فکر می‌کردند وی همراه با همسر و دختر خردسالشان به شمال رفته‌اند و 48 ساعت قبل از فوت هیچ گونه تماسی در این 2 روز با او نداشته اند.
قاضی شهریاری در ادامه گفت : جسد آزاده نامداری با لباس زیر (منظور  لباس شخصی و خانگی بوده است) در خانه اش توسط مادرش کشف شد. همچنین در خانه آزاده نامداری بهم ریختگی مشکوکی وجود نداشته است.
قاضی شهریاری افزود : همسر آزاده نامداری هیچگونه تماسی جز چند پیامک به این عنوان که خانم نامداری به پدر و مادرش اطلاع دهد که به مسافرت نرفته و در خانه است  این موضوعات نشان می‌دهد خانم آزاده نامداری در لحظات آخر از مسافرت رفتن با همسر و فرزندشان به واسطه اختلافاتی که بوده پشیمان شده است.
پزشکی قانونی تهران تحقیقات پزشکی خود را برای مشخص شدن علت تامه مرگ آزاده نامداری آغاز کرده است. سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با توجه به انجام معاینات و آزمایش ها در حال حاضر منع و محدودیتی برای تحویل جسد آزاده نامداری به خانواده اش وجود ندارد.
قاضی محمد شهریاری دادستان جنایی تهران درخصوص آخرین وضعیت پرونده فوت آزاده نامداری گفت: پزشکی قانونی تحقیقات پزشکی خود را برای مشخص شدن علت تامه فوت آغاز کرده است.

خودکشی قوی ترین فرضیه
قاضی شهریاری ادامه داد : فرضیه خودکشی آزاده نامداری به دلیل دست نوشته موجود که برای دختر خردسالش و تعین، تکلیف  اموال خود و اعلام نارضایتی  از زندگی بسیار قوی می‌باشد همچنین پزشکی قانونی مصرف دارو را تایید کرده است .  این دارو ها  ضد افسردگی بوده که مرگ آزاده نامداری به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف عمدی قرص و دارو بوده  که در این باره هرگونه فرضیه، تهدید و قتل عمدی رد می‌شود.
وی افزود: آزمایش های مرسوم برای مشخص شدن علت فوت در حال انجام است و پزشکی قانونی با دقت در حال انجام این موضوع است.
شهریاری درخصوص اینکه مدت زمان معلوم شدن جواب آزمایش ها چقدر است گفت: هر آزمایش مدت زمان متفاوتی دارد و پروسه متفاوتی برای حصول نتیجه طی می شود.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درخصوص تحویل جسد متوفی به خانواده اش نیز گفت: از نظر قضایی هیچ منع و محدودیتی برای تحویل جسد به خانواده متوفی وجود ندارد.
وی گفت: هر زمان که خانواده مرحومه آمادگی انجام تدفین وی را داشته باشند می توانند پیکر آزاده نامداری را تحویل بگیرند.
 
کد مطلب: 147044
برچسب ها: آزاده نامداری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *