۰
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
معاون علوم پزشکی گیلان:

مردم نشانه های اولیه کرونا را جدی بگیرند

معاون علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست به محض ظهور نخستین نشانه های بیماری کرونا به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند.
مردم نشانه های اولیه کرونا را جدی بگیرند
معاون علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست به محض ظهور نخستین نشانه های بیماری کرونا به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و افزود: علائمی همچون تب، سردرد، سرفه، ضعف و بی حالی و بدن درد جدی است و باید کرونا در نظر گرفته شود.
دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران همچنان فراوان است و در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و درمان دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۷۰ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، گفت: همچنین در این مدت بیش از ۵۰۰ نفر به صورت سرپایی درمان دریافت کردند و در منزل دارو مصرف می کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست به محض ظهور نخستین نشانه های بیماری کرونا به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و افزود: علائمی همچون تب، سردرد، سرفه، ضعف و بی حالی و بدن درد باید کرونا در نظر گرفته شود.
حیدرزاده، با بیان اینکه مردم با مراجعه به مراکز ۱۶ یا ۲۴ ساعته می توانند درمان سرپایی بگیرند و یا تست کرونا دهند، خاطرنشان کرد: اگر علائم شدید باشد باید به بیمارستان بروید، زیرا در منزل ماندن در صورت بروز علائم، خطر ابتلا به نوع شدید بیماری را زیاد می کند.
کد مطلب: 147981
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *