۰
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۳

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۱

جدیدترین فهرست ۱۰ اپلیکیشن محبوب که برای کاربران اندروید و iOS موجود است، توسط وب سایت نت سولوشنز منتشر شد.
محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۱
جدیدترین فهرست ۱۰ اپلیکیشن محبوب که برای کاربران اندروید و iOS موجود است، توسط وب سایت نت سولوشنز منتشر شد.
به گزارش ایسنا،  اپلیکیشن‌های موبایل چند سالی است که در مرکز نوآوری قرار گرفته اند و با بازار رو به رشد، فناوریهای پیشرفته ای که در راهند و تحول رفتار مصرف کننده، اپلیکیشن‌های موبایل به کسب و کارها کمک می کنند مناسب و رقابتی بمانند. برخی از  محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل زندگی میلیونها نفر را در سراسر جهان راحتتر کرده اند. ای مارکتر برآورد کرده که بزرگسالان آمریکایی به طور متوسط بیش از چهار ساعت را صرف اینترنت موبایل می کنند و ۸۸ درصد این زمان در اپلیکیشنهاست.
اگر کسب و کارها می خواهند مشارکت خوب از موبایل را تضمین کنند، باید اپلیکیشن‌های خود را طراحی کرده و تجربه کاربری منحصری را فراهم کنند. متاسفانه اکثر  اپلیکیشن‌های دانلودی موفق نیستند و بعضی از آنها عملکرد ضعیفی دارند و تنها معدودی از  اپلیکیشن‌هایی که مفید و منحصرند، مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار می گیرند. اینها  اپلیکیشن‌هایی هستند که انقلاب دیجیتالی را با خود به همراه می آورند.
 محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۱
۱- اوبر
موجود برای اندروید و iOS
قیمت: پرداخت در هر سفر
اوبر بزرگترین اپلیکیشن خدمات تاکسی آنلاین است که بیش از ۱۰۳ میلیون کاربر فعال در ۴۰۰ شهر در ۷۰ کشور دنیا دارد. اوبر یک پلتفرم مبتنی بر فناوری است که امکان تماس میان رانندگان و مسافران را فراهم می کند. این سرویس با مرتبط کردن درگاههای پرداخت به کارت اعتباری یا بدهی و کیف پولی دیجیتالی، خدمات پرداخت را ساده کرده است. بعلاوه در هر سفر، راننده و مسافر به یکدیگر امتیاز داده و نظرشان را به اشتراک می گذارند.
۲- اینستاگرام
موجود برای اندروید و iOS
قیمت: رایگان
اینستاگرام راهی برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها برای کاربران فراهم می کند و از سال ۲۰۱۰ که برای نخستین بار عرضه شد، در میان  اپلیکیشن‌هایی قرار داشته که پیوسته به محبوبیتشان اضافه می شود. این اپلیکیشن در فضای شبکه اجتماعی، فرصتهای بازاریابی دیجیتالی از طریق تبلیغات و ابزارها فراهم کرده است. اینستاگرام در طول سالیان متمادی به یکی از  محبوب‌ترین اپلیکیشنها تبدیل شده و قابلیتهایی نظیر استوری، هایلایت و Reels را فراهم کرده است. اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه فعال، در مقایسه با فیس بوک و توییتر قدرتمندتر است. از اخبار و سرگرمی گرفته تا سلامت و زیبایی، اینستاگرام انبوهی تصاویر در خصوص موضوعات مختلف دارد و محبوبیت زیادی نزد بازاریابان پیدا کرده است.
۳- تیک تاک
موجود برای اندروید و iOS
قیمت: رایگان
تیک تاک اپلیکیشن ویدیویی محبوبی است که توسط شرکت چینی بایت دنس برای ساخت و اشتراک گذاری ویدیو ساخته شده است. محبوبیت روزافزون تیک تاک را از این حقیقت می توان دریافت که زمان روزانه سپری شدن در این اپلیکیشن ۵۲ دقیقه است و ۹۰ درصد کاربران به صورت روزانه به این اپلیکیشن دسترسی دارند. بایت دنس اکنون یکی از باارزشترین استارتاپهای جهان است.
۴- اپلیکیشن Airbnb
موجود برای اندروید و iOS
قیمت: پرداخت پول در هر بار رزرو
اپلیکیشن Airbnb خدمات رزرو مکان اقامت را فراهم می کند و با داشتن میلیونها کاربر که خانه شان را به روی گردشگران باز می کنند، حضور جهانی دارد. این اپلیکیشن با کمک فناوری، امکان رزرو آنلاین را به سهولت فراهم کرده است و کاربران می توانند با استفاده از فیلترهای متعدد و همچنین بررسی فعالیتهایی که در منطقه می توان انجام داد، مکان اقامتی مناسب را پیدا کنند.
۵- نت فلیکس
 موجود برای اندروید و iOS
قیمت: رایگان در ماه نخست و آغاز پرداخت هزینه اشتراک از ۱۰.۹۹ دلار
نت فلیکس یک اپلیکیشن ویدیو درخواستی اشتراکی است و امکان تماشای فیلم، سریال و مستند در دستگاههای متعدد را فراهم می کند. وجود محتوای جالب و اشتراک تلفنی انحصاری، نت فلیکس را در زمره یکی از  محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل قرار داده است. نت فلیکس در پایان سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۰۴ میلیون مشترک پولی داشت و ۴۷ درصد از آمریکاییها نت فلیکس را به سرویسهای پخش ویدیویی دیگر ترجیح می دهند. در دوران پاندمی که بسیاری از افراد در خانه محبوس مانده اند، نت فلیکس شاهد افزایش اشتراکها و بینندگی در شرایط قرنطینه بوده و به یکی از پردانلودترین برنامه ها تبدیل شده است.
۶- آمازون
 موجود برای اندروید و iOS
قیمت: پرداخت پول در هر بار سفارش خرید
آمازون یکی از بزرگترین غولهای فناوری چندملیتی است که خدمات پخش دیجیتال، رایانش ابری، تجارت الکترونیکی و هوش مصنوعی فراهم می کند. این شرکت نمونه کاملی از نوآوری از طریق فناوری است. آمازون در بخش تجارت، فرآیندهای منحصر زیادی را ایجاد کرده که ارزش خاصی برای مشتریانشان فراهم کرده اند و فروشگاههای بدون پول یکی از آنهاست. این برنامه سبک بوده و استفاده از آن سریع است و به کاربران امکان می دهد انواع مختلف محصولات را بر مبنای پارامترهای مختلف تنها با چند کلیک، پیدا کنند. اپلیکیشن تجارت الکترونیکی آمازون، تجربه خرید دیجیتالی به همراه کنترل ساده، تحویل سریع و گشت و گذار راحت را فراهم می کند. حدود ۲۵ هزار فروشنده در آمازون با بیش از یک میلیون دلار فروش و ۲۰۰ هزار فروشنده با بیش از ۱۰۰ هزار دلار فروش وجود دارد.
۷- یوتیوب
موجود برای اندروید و iOS
قیمت: رایگان است اما محتوای پولی دارد
یوتیوب  محبوب‌ترین  پلتفرم ویدیویی جهان به شمار می رود و یکی از موفقترین اپلیکیشنهاست که گنجینه اخبار و سرگرمی آن به میلیونها تولیدکننده محتوا کمک می کند محتوای منحصر را با مخاطبانشان به اشتراک بگذارند. اپلیکیشن موبایلی یوتیوب به کاربران امکان می دهد مشترک ویدیوهای محبوبشان شده و به روزرسانی آنها را دریافت کنند. دسترسی به یوتیوب از طریق دستگاههای موبایل به کاربران امکان می دهد به اشتراک کانالها دسترسی پیدا کرده و توصیه ها و راهنماییهای مرتبی دریافت کنند.
۸- دراپ باکس
موجود برای اندروید و iOS
قیمت: یک مدل رایگان و یک مدل پولی دارد
دراپ باکس یک اپلیکیشن ذخیره ابری است که روی دستگاههای متعددی کار می کند و به اشتراک گذاری فایلها در یک تیم یا گروه کمک می کند. حتی می توانید روی اسنادی که با دیگران به اشتراک می گذارید، دیدگاه خود را ثبت کنید و به مرور هر آنچه به صورت آنلاین ذخیره کرده اید، بپردازید. یک مزیت بزرگ دراپ باکس این است که با هر اپلیکیشن و خدمات وب موجود می تواند یکپارچه شود بدون این که مشکل سازگاری داشته باشد. دراپ باکس همچنین برای بارگزاری از طریق اپلیکیشن دسکتاپ یا موبایل محدودیت حجم فایل ندارد. کاربران پولی دراپ باکس در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ به ۱۴.۶ میلیون نفر در مقایسه با ۱۳.۲ میلیون نفر در مدت مشابه سال گذشته رسیدند.
۹- اسپاتیفای
موجود برای اندروید و iOS
قیمت: رایگان بوده و گزینه اشتراک انتخابی ماهانه دارد
اسپاتیفای یکی از  محبوب‌ترین  اپلیکیشنها در فضای موسیقی است و در میان اپلیکیشن‌های پخش موسیقی محبوب، جایگاه برتر را در اختیار دارد. اسپاتیفای مدام در حال ارتقای طراحی اپلیکیشن موبایل، کیفیت پخش و قابلیت اشتراک گذاری موسیقی است. این اپلیکیشن نسخه رایگان تحت پشتیبانی تبلیغات دارد در حالی که در مدل اشتراکی، تبلیغات حذف می شود و کاربران به قابلیتهای بیشتری مانند وضعیت آفلاین برای دانلود آهنگها دسترسی خواهند داشت. اسپاتیفای در ۶۱ کشور موجود است و ۱۵۹ میلیون کاربر فعال. کتابخانه ای شامل ۳۵ میلیون آهنگ دارد. اسپاتیفای پادکست هم دارد و به بزرگترین پلتفرم پخش در جهان تبدیل شده است.
۱۰- واتس‌اپ
موجود برای اندروید و iOS
قیمت: رایگان
واتس‌اپ در سال ۲۰۰۹ توسط برایان اکتون و جین کوم راه اندازی شد و در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار به فیس بوک فروخته شد. واتس‌اپ احتمالا اکنون احتمالا در هر گوشی تلفن هوشمندی وجود دارد و یکی از پراستفاده ترین اپلیکیشنها و  محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های چت است و از ارتباط میان شبکه های تلفن بین المللی پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر جهانی دارد و رمزنگاری شده است. واتس‌اپ از ۱۹۳ کشور جهان در ۱۸۰ کشور حضور دارد که بزرگترین سهم در میان شبکه های اجتماعی و پیام رسان است. واتس‌اپ همچنین می تواند برای تماسهای صوتی و تصویری مورد استفاده قرار گیرد و قابلیت آپدیت استاتوس را هم برای کاربرانش معرفی کرده است.
کد مطلب: 148038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *