۰
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۲

بازداشت یک مدیر سگ‌گردان در اهواز!

مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان ضمن تایید ماجرای سگ گردانی با خودروی دولتی در اهواز گفت: با عوامل ماجرا برخورد می‌شود.
بازداشت یک مدیر سگ‌گردان در اهواز!
مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان ضمن تایید ماجرای سگ گردانی با خودروی دولتی در اهواز گفت: با عوامل ماجرا برخورد می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول امیری مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن فردی با خودروی دولتی در شب با دورگردانی حیوانی در شهر اهواز اقدام کرده، گفت: اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به این موضوع ورود کرده و با سوء استفاده کنندگان از اموال دولتی برخورد قانونی لازم را اجرایی می‌کند.
او بیان داشت: مطابق آئین نامه چگونگی استفاده از اموال دولتی، هرگونه استفاده از خودرو‌های دولتی خارج از قوانین و مقررات مربوط به این آیین نامه در حکم تصرف غیرمجاز در اموال دولت محسوب می‌شود و نیز با استناد به ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی، فرد خاطی بر این اساس مورد بازخواست و پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
امیری اظهار کرد: خودروی مشاهده شده متعلق به یکی از ادارات کل استان بوده که پس از شناسایی سریعا به مدیرکل مربوطه اعلام و تذکرات لازم داده شد و در اسرع وقت نیز در خصوص فرد خاطی اقدامات قانونی لازم صورت می‌گیرد.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان افزود: خودرو‌های دولتی متعلق به بیت المال هستند و همه مدیران و استفاده کنندگان از آن‌ها باید نهایت دقت و تلاش خود را در حفظ و نگهداری اموال بیت المال داشته باشند و اجازه ندهند اینگونه کار‌های ناشایست موجب نارضایتی اجتماعی شود.
این مقام‌مسئول تصریح کرد: اداره کل بازرسی استانداری به محض اطلاع از موضوع، به سرعت نسبت به برخورد با فرد مسئول در اداره مذکور اقدام کرده و طی مکاتبه‌ای به همه ادارات و دستگاه‌های دولتی خواستار حفاظت و مراقبت کامل از اموال دولتی متعلق به بیت المال شد.
کد مطلب: 149006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *