۰
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۶

آزادی ۳۰ زندانی در کرمانشاه

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان 30‌ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های کرمانشاه آزاد می شوند.
آزادی ۳۰ زندانی در کرمانشاه
 رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان 30‌ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های کرمانشاه آزاد می شوند.
پرویز توسلی زاده در نشست با خیرین و ستاد دیه استان، با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) که می فرمایند هر کس اندوهی را از مومنی بزداید خداوند در روز قیامت غم را از او دور می کند، افزود: با تأسی از این حدیث شریف و فرمایشات دیگر ائمه، برآنیم با کنار هم قرار دادن اراده ها گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

وی تصریح کرد: هرچند امسال هم به دلیل وجود بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم گلریزان فراهم نشد، اما طی همین جلسات آنچه که باید در مراسمات گلریزان اتفاق می افتاد در حال انجام است.

وی افزود: حدود 272 پرونده در ستاد دیه استان مشمول شرایط رسیدگی در چارچوب اعلامی بوده که تاکنون 20 نفر با هزینه ای بالغ بر 45 میلیارد ریال آزاد شده اند.

به گفته توسلی زاده تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خویش باز می گردند.

وی خاطرنشان کرد: انجام امور خیر در همه حال مشمول توجهات حضرت حق خواهد بود و یقینا این امور در ماه مبارک رمضان از ارجحیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است..

وی با اشاره به مشکلات امروز جامعه خصوصا در استان کرمانشاه از جمله تورم و بیکاری اضافه کرد: همین مشکلات سبب شده برخی افراد ناخواسته در زندان باشند، بنابراین یکی از مشکلات شرایط موجود در جامعه است که باید حل شود.
کد مطلب: 149698
برچسب ها: کرمانشاه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *