۰
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹

کنایه تند احمدی‌نژاد به عباس کدخدایی

محمود احمدی نژاد در دیدار روز گذشته خود با برخی از هوادرانش درباره تصمیم انتخاباتی اخیر شورای نگهبان ضمن کنایه به عباسعلی کدخدایی، سخنگوی این شورا گفت: "من در سال ۹۶ کاندیدا شدم و رد شد. بعد هم به دروغ گفتند که علتش را به خودش خبر دادیم. بعد هم ما گفتیم به ما که خبر ندادید، چرا دروغ می گویید؟
کنایه تند احمدی‌نژاد به عباس کدخدایی
به گزارش دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد در دیدار روز گذشته خود با برخی از هوادرانش درباره تصمیم انتخاباتی اخیر شورای نگهبان ضمن کنایه به عباسعلی کدخدایی، سخنگوی این شورا گفت: "من در سال ۹۶ کاندیدا شدم و رد شد. بعد هم به دروغ گفتند که علتش را به خودش خبر دادیم. بعد هم ما گفتیم به ما که خبر ندادید، چرا دروغ می گویید؟ البته تا حالا هم نگفته اند. من و همه ملت میدانیم چرا؟ بعضی از اعضای شورای نگهبان را ما دیدیم البته من نپرسیدم. اصلا رویه ام اینطور نیست که بگویم چرا رد کردید و گله کنم و .... ما فقط می خواهیم خدمت کنیم و کار کنیم. افراد موجهی که بعضی از آنها در دنیا نیستند، گفتند که به خدا اصلا بحثی راجع به شما نشد! من حالا اینها را  می گویم که فردا روزی نگویند راجع به این ها در شورای نگهبان بحثی نشد! یک آقایی که کل زندگی اش این بوده که یک بورسیه ای آن هم نمی خواهم بگویم قانونی یا غیر قانونی،  بورسیه گرفته و رفته است لندن یک مدرک دکترا گرفته و آمده آنجا نشسته است و دارد برای کل ملت تعیین تکلیف می کند. نمی شود!"
به گزارش دیده بان ایران؛ عباسعلی کدخدایی پس از پایان جنگ ایران-عراق جهت ادامه تحصیل به انگلستان بورسیه شد و کارشناسی ارشد و دکتری در حقوق بین‌الملل را از دانشگاه هال انگلستان اخذ کرده است.
کد مطلب: 149838
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *