۱
۰
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵

هشدار اردن به رژیم صهیونیستی

وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت اردن به رژیم صهیونیستی هشدار داد و خطاب به صهیونیست ها گفت که با آتش بازی نکنند.
هشدار اردن به رژیم صهیونیستی
 وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت اردن به رژیم صهیونیستی هشدار داد و خطاب به صهیونیست ها گفت که با آتش بازی نکنند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های اردنی، «صخر دودین» امروز (یکشنبه) گفت که امان با همه توان برای عمل به مسئولیت خود در قبال ملت فلسطین کوشش خواهد کرد.

سخنگوی دولت اردن به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در تعرض به مسجد الاقصی «با آتش بازی نکند».

وی افزود که اردن به لحاظ اخلاقی، جغرافیایی و عاطفی با ملت فلسطین نزدیک تر است و هر رخدادی علیه فلسطین به طور مستقیم بر اردن هم تأثیر می گذارد.

دودین ادامه داد که اردن از آغاز حمله اسرائیل و تنش در «شیخ جراح» و مسجد الاقصی در کنار ملت فلسطین ایستاد.

وزیر اطلاع رسانی اردن گفت که گزینه های اردن در برابر اشغالگری اسرائیل نامحدود است و امان هر اقدامی که برای تحقق امنیت و ثبات ملت فلسطین و تأمین امنیت اردن لازم باشد انجام خواهد داد.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

براساس معاهده های بین المللی و سنتی تاریخی مسئولیت اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در بیت المقدس با اداره اوقاف اردن است.

همزمان با این اظهارات بسیاری از فعالان در اردن خواستار برگزاری تجمع در برابر سفارت اسرائیل در اردن شده اند.

این تجمع قرار است عصر امروز (یکشنبه) برگزار شود.

در حالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز پیاپی شده که رژیم صهیونیستی از شب گذشته حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

«اشرف قدرت» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که تا این لحظه اجساد ۲ شهید و ۲۵ مجروح که بیشتر آنان زن و کودک هستند، به بیمارستان شفا  در غزه انتقال داده شده‌اند.

در این حملات، جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی بارها خیابان ها و زیرساخت های غزه را هدف قرار دادند و تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال جست و جو برای بیرون کشیدن اجساد شهدا و مفقودین از زیر آوار هستند.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه را ۱۸۱شهید اعلام کردند که در میان آنها ۵۱ کودک و ۲۵ زن به چشم می خورد.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که از ساعت ۷ شب گذشته تا ۷ صبح امروز (یکشنبه) حدود ۱۲۰ راکت و موشک از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده که ۵۵ فروند آن به سمت تل آویو و «بئر السبع» بوده، اما بیشتر این راکت‌ها و موشک‌ها رهگیری شده است.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که بامداد امروز جنگنده‌ بمب افکن های رژیم صهیونیستی در کمتر از یک ساعت بیش از ۱۰۰ نقطه دیگر را در نوار غزه بمباران کردند.

مقاومت فلسطین نیز به تلافی این جنایت ها در پاسخ کوبنده تاکنون نزدیک به سه هزار موشک و راکت روانه شهرهای صهیونیست نشین کرده است.
کد مطلب: 150332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اگر به اصطلاح دولت مردای کشورهای عربی با هم متحد میشدند تاکنون اثری رژیم جعلی و تروریست اسرائیل وجود نداشت،تا وقتی اسرائیل و دولت های تروریست و تروریست پرور غربی وجود داشته باشند منطقه روی آرامش را نخواهد دید.