۰
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۴

۳۰۰ میلیارد تومان برای دنا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از ارزیابی دقیق و برآورد خسارات، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می‌ یابد.
۳۰۰ میلیارد تومان برای دنا
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از ارزیابی دقیق و برآورد خسارات، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می‌ یابد.
به گزارش ایرنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با علی حیدر نوری رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت وگو کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری دریافت اعتبارات جهت بازسازی خسارت های ناشی از زلزله شهر سی سخت به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان، عنوان کرد:  بعد از تهیه و ارسال گزارش میزان خسارت از استان به سازمان برنامه و بودجه کشور ؛این اعتبار به استان ابلاغ خواهد شد. 
کلانتری تصریح کرد: مقرر شد مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات فرودگاه های استان دریافت شود که قرار است تا ۲ روز آینده این اعتبار به استان ابلاغ شود.
وی تاکید کرد: در مرحله نخست مبلغ ۴۳۱ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به زلزله سی سخت تخصیص یافت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه و مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی است که در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت.
کلانتری ابراز داشت: علاو بر این مبلغ  ۳۰۰ میلیارد اعتبار جهت کمک به تاسیسات خسارات ناشی از زلزله همچون مدرسه سازی، تاسیسات زیربنایی و..به استان اختصاص می یابد.
علی حیدر نوری رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به مطالبات استاندار استان پاسخ مثبت داد و گفت: در کم ترین زمان ممکن جهت اجرایی شدن مصوبات این نشست  اقدامات لازم انجام می شود.
کد مطلب: 150609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *