۰
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
امام جمعه مشهد:

کسانی که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید مشرکند

امام جمعه مشهد گفت: امروز برای رفع مشکلات کشور نیازمند فرد و مدیر خداباور، معادباور و جهادباور هستیم.
کسانی که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید مشرکند
امام جمعه مشهد گفت: امروز برای رفع مشکلات کشور نیازمند فرد و مدیر خداباور، معادباور و جهادباور هستیم.
به گزارش  باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت:  ۴۳ سال است این مردم پای خیمه انقلاب ایستاده اند و امروز با همه مشکلات باید برای رضای خدا و با امیدواری به دنبال مدیر کارآمد و خداباور باشند، کسی که از بازخواست خدا در صحرای محشر بترسد.
او افزود: البته این فرد باید جهادگر باشد و روز و شب برای مردم فعالیت کند نه اینکه معتقد به کار بر پایه ساعات کاری باشد.
امام جمعه مشهد با اشاره به ثبت نام حدود ۶۰۰ نفر برای حضور در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اصل اول که برای نامزد‌های ریاست جمهوری و مردم مطرح است، زاویه نداشتن نامزد‌ها با مقام معظم رهبری است، طی ادوار مختلف ریاست جمهوری هر دولتی به میزانی که با رهبری زاویه داشت در اداره کشور دچار مشکل و خسارت شد.
علم الهدی بیان کرد: شرط بعدی برای انتخاب رئیس جمهوری این است که باید فردی جهادگر باشد و افراد جهادی را پشت سر خود راه بیندازد تا مشکلات مردم را برطرف کند.
او همچنین با گرامیداشت سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: زمانی که مردم بخواهند با تکیه بر دین خدا، دین و خلق خدا را یاری کنند، خداوند نیز امداد‌های غیبی را به یاری می‌فرستد و اینگونه بود که امام خمینی (ره) فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: امروز در کشور دچار مشکل شده ایم و گرانی‌ها زیاد شده بطوریکه اکنون تورم در کشور ۴۳ درصد است و تا زمانی که دولت جدید روی کار بیاید به ۴۷ درصد نیز می‌رسد، اما با وجود همه مشکلات خدا را داریم و با امید پیش خواهیم رفت و اگر می‌خواهیم بر مشکلات معیشتی پیروز شویم باید همانند روز فتح خرمشهر، مردم به کمک دین خدا بروند.

علم الهدی اظهار کرد: این که قلم شکسته‌ای در فضای مجازی نوشته در انتخابات شرکت نکنید، ترویج ناامیدی است و ناامیدی نیز شرک است و کسی که این‌ها را می‌نویسد مشرک است.
او مشکلات کنونی کشور را معلول فساد و ناکارآمدی افراد غیر جهادی دانست و افزود: آن‌هایی که امروز می‌گویند دولتی سر کار بیاورید که با دنیا درنیفتد بدانند دنیا فقط آمریکا و اروپا و جریان استکباری نیست، تقابل با آمریکا و اروپا تقابل با دنیا نیست بلکه تقابل با دزدان و قاتلان و جریانی می‌باشد که این همه خونریزی به راه انداخته است.
امام جمعه مشهد ادامه داد: دنیا شامل همه کشور‌های جهان و انبوه کشور‌های مستقلی است که برخی از آن‌ها امروز اقتصادشان فراتر از اقتصاد آمریکا قرار گرفته است.
کد مطلب: 150740
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *