۰
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان درگذشت

فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان روز سه‌شنبه بر اثر ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ درگذشت.
مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان درگذشت
 فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان روز سه‌شنبه بر اثر ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ درگذشت.
به گزارش ایرنا، فریدون اللهیاری مدیرکل فقید میراث فرهنگی استان اصفهان بدلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بستری بود و عصر امروز سه‌شنبه بر اثر عوارض این بیماری، آسمانی شد.
اللهیاری به مدت ۶ و نیم سال مسوولیت مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان را برعهده داشت و عضو هیات علمی و استاد تمام گروه تاریخ دانشگاه اصفهان بود.
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آقای اللهیاری در حدود ۱۷ روز گذشته حین انجام وظیفه به ویروس کرونا مبتلا شد و به مصاف با بیماری کووید- ۱۹ رفت.
شهرام امیری با بیان اینکه او به بیماری سرطان نیز مبتلا بود، افزود: مرحوم اللهیاری همواره در مسیر اعتلای بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تلاش بی دریغ می‌کرد و با وجود ابتلا به بیماری سرطان و طی مراحل درمانی آن، همواره در برنامه‌ها و جلسه‌های مختلف شرکت می کرد و پیگیر امور مختلف و حل مشکلات موجود با هدف توسعه این بخش بود.
وی ادامه داد: فریدون اللهیاری حدود ساعت ۱۶ امروز در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بر اثر عوارض ناشی از بیماری کووید- ۱۹ درگذشت.
وی خاطرنشان کرد: نجفقلی اللهیاری پدر آقای اللهیاری که حین مراقبت از فرزندش در روزهای گذشته به کرونا مبتلا شده بود نیز پنجم خرداد جاری در مصاف با این ویروس منحوس جان باخت.
به گزارش ایرنا، پنجشنبه هفته گذشته نیز سیدمهدی میربُد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان بر اثر ابتلا به کووید- ۱۹ در اصفهان درگذشت.
بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در زمان حاضر یکهزار و ۹۳ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۲۵ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.
در شبانه‌روز گذشته ۱۵ بیمار قطعی و مشکوک به کرونا در استان جان باختند که ابتلای ۱۱ نفر از آنها به بیماری کووید- ۱۹ قطعی بود.
کد مطلب: 151633
برچسب ها: میراث فرهنگی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *