۰
دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۹

مخالفت با استعفای هیات مدیره استقلال

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که با استعفای دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مخالفت شده است.
مخالفت با استعفای هیات مدیره استقلال
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که با استعفای دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مخالفت شده است.
به گزارش ایسنا، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا موجب شد تا شاهد راه اندازی مسابقات فوتبال و به ویژه لیگ برتر باشیم، اظهار کرد: اگر فدراسیون پزشکی پزشکی وجود نداشت به طور حتم ورزش ایران در ایام کرونا شکست می خورد و زمین گیر می شد.
وی ادامه داد: با وجود شرایط کرونایی تمام تلاش خود را کردیم که مقوله دوپینگ روی زمین نماند هر چند در حوزه انتقال پول و سایر موارد در حوزه دوپینگ به دلیل تحریم با مشکلاتی مواجه بودیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر ارائه خدمات هرچه بهتر به ورزشکاران از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، بیان کرد: این موضوع بسیار اهمیت دارد و باید از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به آن توجه جدی داشته باشیم.
علی نژاد در مورد موضع وزارت ورزش پس از دوپینگ رشته کاراته، گفت: تست یک نفر از کاروان المپیک مثبت شده و تست دوپینگ تکواندو نباید در مورد کاروان اعزامی لحاظ شود. ورزشکار هیچ نیازی به تست دوپینگ برای کسب سهیمه نداشته و بر اساس نظر پزشک خانوادگی دارو تجویز و مصرف شده است و در این رابطه اعتراضی به حکم صادر شده از سوی فدراسیون کاراته به فدراسیون جهانی ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم یک سهمیه دیگر به کاروان اعزامی ایران به المپیک اضافه شود، گفت: در رشته دوومیدانی و دوچرخه سواری دارای شانس هستیم و باید تا ١٠ تیرماه صبر کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مورد بررسی نامه فدراسیون جهانی ژیمناستیک و ورود کمیته ملی المپیک ایران به حواشی پیش آمده، بیان کرد: بر بر اساس نامه سازمان بازرسی کل کشور که تخلفاتی نسبت به خانم درگاهی ارائه کرده بود رد صلاحیت شد و برخی به دروغ ادعاهایی را نسبت به وزارت ورزش و مجمع وارد می کنند و که این مسئله باعث تاسف است؛ همین مسئله حساسیت فدراسیون جهانی را برانگیخته و باعث تاسف است این حرف‌ ها گفته می‌ شود، کمیته ملی المپیک درحال پاسخ است و عجله ‌ای برای برگزاری مجمع نداریم و تلاش می کنیم با هماهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی کار را پیش ببریم.
علی نژاد در پاسخ به اینکه با استعفای دو عضو هیات مدیره استقلال مخالفت شده است، گفت: بله مخالفت شده است.
وی همچنین درباره اینکه ورزشکاران ژیمناستیک ناراحت بودند که وزارت ورزش و جوانان برای مدال آن ها پیام تبریک نفرستاده است، خاطرنشان کرد: سطح مسابقات فرق دارد، خیلی معمول نیست که به همه جام عای جهانی پیام تبریک داده شود، به طور کلی اگر سهمیه ‌ای به دست می ‌آمد، حتما تبریک گفته می‌شد. رشته کاراته در ۱۳-۱۴ مسابقه شرکت کرد که اگر برای همه تبریک گفته می‌ توانید ایراد بگیرید. 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: به آن‌ها برای اعزام کمک شد. برخی مشکل خروج داشتند و وزارت ورزش کمک کرد و در خصوص تهیه بلیت هم کمیته هزینه ‌ها را پرداخت کرد، اگر این حمایت‌ ها نبود بحث اعرام هم وجود نداشت و هنوز چیزی اعلام نشده اما امیدواریم کیخا سهمیه را بگیرد.  
علی نژاد همچنین در رابطه با انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، تصریح کرد: فدراسیون جهانی دوچرخه‌ سواری نامه نزده و شیطنت و اقدامات ضدملی انجام شده است در این رابطه کمیته انتخابات را تایید کرده و برخی اطلاعات دروغی را به خارج از کشور فرستادند.
کد مطلب: 152904
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *